3 Şubat 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #127

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

Kitap okuyan kız figürlerine özel ilgim var.  Bence kitaplığıma çok yakışıyorlar.


Geçen haftanın imzası tabii ki Nara gezimiz oldu. Hala etkisinden çıkamadım ben şahsen.

Geyiklere bu kadar yakın olabilmek benim için paha biçilemez bir şeydi.


Nara'nın ikinci gününde yine gezmeye devam ettik. Yağmur yapmasa benim için daha güzel olacaktı :) Çünkü botlarım su aldı ve ayaklarım çok ıslandı.

Bu yüzden hemen kendimizi bir cafe'ye attık. Fincanlara bayıldık dememe gerek var mı?

Arabamızda 2 şemsiye vardı ve bizim 3. ye ihtiyacımız vardı. Mecburi almak zorunda kaldım bu güzeli yani :)


Gezi defteri hazırlamayı çok seviyorum. Nara defterini de annemle birlikte hazırladık. Gerçi annem yarısında sıkılıp bıraktı ama :) 


Bol gezmeli ve keyifli bir hafta oldu bizim için.
Bu hafta da güzel geçer inşallah.

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)



5 yorum:

  1. Ne güzel benimde hedeflerimin arasında gezi defteri hazırlamak var seyahatler bir başlasında :))))

    YanıtlaSil
  2. Ben de kitap defter kalem resmi görmeye bayılıyorum. :) Gezi defterinin yanındaki iki kalem setinin markaları nedir acaba?

    YanıtlaSil
  3. Hem bu yazıdaki hem de alttakinde fotoğraf kalitesini çok beğendim. Nara Park hakikaten çok görmek istediğim ama gidemediğim bir yerdi. Hem yazın hem de videolarınla resmen gezdim. Allah razı olsun. Ama hakikaten can yakacak gibi duuruyor o geyikler... Vee hakikaten bazen deve, bazen başka bir hayvanın yüzüne bürünüyorlar. Masum bakışlı şehirli geyik olmuş onlar bence...

    YanıtlaSil
  4. O okuyan kız ve köpeği , köpek beyaz olsaydı tam ben-lik olurdu:)

    YanıtlaSil
  5. bır tık daha yakından hersey daha güzel *-*

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül