2 Şubat 2014 Pazar

Mutfakta Neler Var? #39

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.


Yine bir içecek ile karşınızda bu seri :)

Morinaga karamel şekerine bayılıyorum. Benden daha fazla seven biri var o da ananem :) Yumuşak olduğu için dişsiz hali ile yuvarlıyor karamelleri :)

Bu sebeple rafta bu içeceği görünce hemen attık sepete. Aslında korkarak satın aldım yalan yok.
Bu sabah annemle beraber denedik.
Ve açıkçası bizden geçer not alamadı.
Süt tadı daha yoğun. Karamel arada hissettiriyor kendini. Aslında nasıl bir beklenti ile aldım bilmiyorum ama olmadı ya.

Bir daha satın almayacağım içecek versiyonunu ama şekerini her zaman :)


Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

3 yorum:

  1. merhaba karemel süt diyince içim bir hoş oldu *-*
    dunku cekılsı kazanamamışım sansım benden yana degıl buaralar not defterlerını oysa cok ıstemısr-tım nasıp kısmet afıyet olsun serrrose

    YanıtlaSil
  2. Aayy nasıl canım çekti yaa :D Afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Benim ananem de akide şekerini çok sever :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül