6 Şubat 2014 Perşembe

Mutfakta Neler Var? #40


Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.



Bugün mutfakta yine abur cubur var.  Lotte firmasının Macadamia Chocolate adlı bu çikolatası oldukça popüler.

Bu çikolata bana Gürkan'ı hatırlatır. Türkiye'den Japonya'ya bisikleti ile gelen bu çılgın adamı internet sayesinde tanımış ve evimizde misafir etmiştik.

Gürkan bu üründen paket paket alıp cebinde taşıyordu :) Bir daha ki sefere onun aldığı paketi de eklemeye çalışırım.

Gürkan'ın sitesi için buraya tık tık  Kendisi şuanda bisikletle dünya turunda. Gürkan nerdesin bu ara?


Paketi açınca ufak çaplı bir şok geçirdim. Çok az ürün çıktı içinden. Az önce Yoshi ile anneme ikram ettim. İkisi de bir tane istiyorum sadece dese de ikinciyi de yediler :)

Tam bir macadamia fındığı lezzetli bir çikolata ile kaplanmış.
Kesinlikle insanı baymıyor.
Macadamia fındığını ben Japonya'da tanıdım.
Hawaii fındığı olarak da geçiyor burada.
Yazıdan önce biraz araştırdım. Kozmetikte de bolca kullanılıyormuş.

Lotte firmasını zaten genel olarak seviyorum.
Satın aldığım ve almaya devam edeceğim bir ürün olacak kendisi :)

Gürkan'a kocaman selamlar ve özledik seni çılgın adam :)




Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Merhaba

    Bloğunuzu yeni keşfettim. Geç olsun, güç olmasın. Gürkan Genç'in de Japonya yazısını okumuştum, sizi o yazıdan hatırlıyorum. Gürkan Genç şu sıralar Fas'ta zannedersem.

    Lotte'yi ben de çok seviyorum.

    Yeni yazılarda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. sanırım Fas taymış. ne güzel bi hayat değil mi ? size afiyet olsun sergül abla

    YanıtlaSil
  3. Bu gün internette dünyada ki en pahalı yiyecekler diye bir haber vardı orada macadamia fındığı da yer alıyordu. Ayrıca yağını ve maskesini saçıma uyguluyorum gerçekten güzel bir ürün. umarım bir gün tatmak nasip olur ;)

    YanıtlaSil
  4. mutfakta neler var? #39 başlığı ile başka bir ürün yokmuydu savgılım. ben mi yanlış anladım acaba bu dizinlerin sistematiğini?
    not:Herhangi biryerlere yorum bırakmasam da,yayınlarınızı imrenerek,hayranlıkla takip ediyorum. Annenize,yoshi abiye selam ve saygılarımı iletiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Organix'in macadamia yağlı şampuanı var mesela.

    YanıtlaSil
  6. Bence Türkiye de bulunmayan yicekleri çekiliş yapa bilirsin yada hepsinin vidyosunu çeke bilirsin sergül ablacığım seni çık seviyorum

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül