4 Mayıs 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #179

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Çakma bahar yaşıyoruz Japonya'da. Bir gün güneşli, üç gün kapalı geçiyor. Pofff


Bu ara bütün ilgi evde, ailede ve sosyal medyada Efsun'da olunca biraz kıskandım galiba :p  Ben de çok tatlıydım ama yaa  isyanım :p



Annem yanımızdayken hazır, azıcık keyif halleri yapma hakkım olsun ama ya :)


Fossil sırt çantam gezi çantası olmaktan çıkıp, günlük çanta oldu bu ara. İyi ki almışım.
Alışveriş videosunu ekliyorum, belki izlemek istersiniz.


İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

1 yorum:

  1. Aynen Sergül abla Ankara da havalar aynı bir sağanak yağışlı soğuk ertesi gün güneşli sıcak mutlu,huzurlu bir hafta olsun hepimiz için.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül