14 Mayıs 2015 Perşembe

Extra Eğlence İsteyenler Buraya

*Fotoğraf geçen yazdan

En sevdiğim lezzetlerden biri Uludağ Frutti Extra. Türkiye'ye gelir gelmez ilk market alışverişinde dolduruyorum sepete. Ben tatillerde içebiliyorum, bütün sene içebilen sizleri çok kıskanıyorum.




Uludağ Frutti Extra, doğal maden suyu ile  meyve suyunun mükemmel uyumu. Benim favorim kavunlusu :) Sizin hangisi? Üstelik içerisinde kalsiyum, magnezyum, bikarbonat ve florür var. Bunlar kemiklere, dişlere, sindirime ve kalp sağlığına faydalı mineraller. Yani hem serinliyor hem de vücudunuza faydalı bir şey yapıyorsunuz :)




Uludağ İçecek bu sene Sabancı Offtown Bahar Şenliklerine davet ediyor sizi. Aranızdan 5 kişi etkinlik bileti kazanacak.

Şenlikte kimler mi var? Aylin Aslım, Milk& Sugar, Yok Öyle Kararlı Şeyler, Sattas, Levent Yüksel, Kakkmadda Fakka

Bu Cumartesi yani 16 Mayıs 2015 tarihinde yapılacak bu etkinlik biletini kazanmak istiyorsanız bu yazının altına etkinliğe 'neden gitmek istediğinizi' yazmanız yeterli.
Yarın yarışmanın sonuçları 17:00'den sonra açıklanacak.


Mesela ben Levent Yüksel şarkılarını canlı dinleyebilmek için gitmek isterdim.  Bileti kazananlardan biri Karaağaç ve Kadınım şarkılarında benim için de bir ahhh çeksin lütfen :)


Offtown Festival 2015 hakkında daha fazla bilgi için buraya tık tık 

Uludağ Frutti Extra hakkında daha fazla bilgi için buraya tık tık 

Uludağ İçecek sosyal medya hesapları


Herkese bol şans!

Kazananlar biletlerini kapıdan alacaklar.



23 yorum:

  1. Çünkü stresten uzak 1-2 saat eğlenceli olur.

    YanıtlaSil
  2. Hem Levent Yüksel ile nostalji, hem Milk&Sugar ı canlı görme imkanı karşımıza çıkmış, kaçırırsak ayıp :)

    YanıtlaSil
  3. ben gitmek isterdin Aylin Aslım için uzun zamn oldu dinlemeyeli

    YanıtlaSil
  4. Çok heyecanlandım ya umarim biletlerden biri benim olur :) yazilarini ve videolarini severek takip ediyorum sergul sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. Sergul ablam!! Görünce çok sevindim bu blogu!!
    Frutti benim için bir vavazgeçilmezz!! Her zaman içerim, Neden mi? Çünkü diğer içeceklerde bulamadığım eşsiz tat onda!!!Tam bir yaz vazgeçilmezi!! Uludağ'nın her ürününe bayılırım, umarım kazanırım, Herkese başarılar, Japonya'ya selamlar!

    YanıtlaSil
  6. Ne yalan söyleyeyim bu içeceği aman aman seven biri değilim genelde yazın Uludağ limonata yada lipton içiyorum ama o kuru pastaların bu saydıklarımın yanında değerini yitiriverdi birden :D

    YanıtlaSil
  7. gitmek istiyorum çünkü ders çalışmaktan sıkıldım ve kafa dağıtmaya ihtiyacım var :D:D

    YanıtlaSil
  8. Valla şöyle tezden uzak birkaç saat harika olurdu şu ara teslim tarihininde yaklaşmasıyla çok bunaldım. Ama hani Levent Yüksel adını görünce de gözlerim parladı yani. Lise yılları kendisinin şarkılarıyla geçti hep ne çok söylerdik dinlerdik onu özellikle Medceziri. Ahh ah gençlik yıllarıma gittim bir an :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. Cunku yillim iznimi degerlendirmek istiyorumm :))

    YanıtlaSil
  11. Hayatta bazi anlari farkli seylerde karsilar ornegin serinlemek icin sicak denizlerden soguk sulara atlamazsin.tek ihtiyacin bir damla en sevdgin icecektir..ve bu hissi yalniz bir icecek degil bazen bir damla muzik notalar giderir iste bu yuzden ben orda olmalayim bu ruh serinlgine coook ihtiyacim var ..

    YanıtlaSil
  12. Çünkü onunla gidecegim ilk konser biletlerimizin böyle tatlı bir nüansla elime geçmesini istiyorum!

    YanıtlaSil
  13. Gitmek istiyorum çünkü günde 2 saatte gittim okulum stresini ve finallerde önce motive olup enerji dolup coşmak istiyorum cikcikcıkcı😉😊

    YanıtlaSil
  14. Gitmek istiyorum çünkü her gün iki saatte gittiğim okul stresini ve finallerden önce kendimi motive edip coşmak istiyorum. Cikcikcıkcıkı☺️😋😍

    YanıtlaSil
  15. Karaağaç ve Kadınım şarkıları çalınırsa videosunu sana yollamak için gitmek isterim;) İş hayatında, evden erken çıkıp geç dönünce baharın geldiğini anlamıyorsun bile:))

    YanıtlaSil
  16. Gitmek isterdimm çünkü senden geleceği için :) yoksa başkası dese gitmem yani .. zaten nası gidicem bide o var kocam var ahh bekarlıkk ah ☺☺

    YanıtlaSil
  17. Mezun olmadan önce yapmam gerekenler listesinde bu maddede bulunuyor 'ücretsiz bilet kazanmak ve doyasoya eğlenmek' üniversiteden mezun olmama sadece 3 hafta kaldı.

    YanıtlaSil
  18. hiç katılmadığım ve her zaman şenliklere gitmek istemişimdir bu da bir vesile olabilir bu yüzden istiyorum

    YanıtlaSil
  19. Aylin aslımın da dediği gibi "gönlüme göre bir eğlence isterim olsun " :)

    YanıtlaSil
  20. hiç katılmadığım verirsen giderim eşimle tşk olsada olmasada saol

    YanıtlaSil
  21. vallahi olur bende eşimle gidim olmada canın sağolsun

    YanıtlaSil
  22. Olduğum ilde böyle şeyler yok malesef tabiki böyle bi şey bana çok mükemmel olur çünkü eğlenceyi seven bi insanım küçük bi ilde yaşadığım için bu tip bi şey olsa da tanıdık dolu olurdu gitmezdim 😊

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül