11 Mayıs 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #180

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Sevgili blog arkadaşım Esra'nın kitabına başladım. Kokular üzerine keyifli bir kitap olmuş. Efsun izin verdiği zaman okumaya çalışıyorum :)


Bu fotoğrafımız çok hoşuma gitti. Tırnaklarını kesiyorduk kızın. Bu fotoğrafa bakınca, kabul olunmuş dualarımı gördüm. Çok şükür, bin şükür!


Annemin gitmesine az kala, son turlara başladık. O hediye alışverişi yaparken, ben kendime çalışıyorum :) Bu da yeni ayakkabımı ve Starbucks şişemi gösterme çabam :p


Aç aç gezilmiyor tabii Avm'ler :) Ne yedik, menüden ne seçtik? Cevabı videoda iyi seyirler



İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. Fotoğraflarınız çok güzel Sergül abla.
    Türkiye'den kocaman sevgiler Kato ailesi ve annene :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy Sergül abla maşallah Efsun bebek çok tatlı. seni çok seviyorum nasıl tatlı bir insansın, ablam duymasın kıskanır :D :D
    Mutluluğun daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Küçük Japon balığı gerçekten çok tatlı bin kere maşallah Sergül abla yeni şişen ile ayakkabıların çok güzelmiş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. ne tatlı, sevgi dolu bir aile olmuşsunuz fotoğrafa nazar boncuğu iliştirmek geldi içimden.:)

    YanıtlaSil
  5. Küçük japon balığını annesi severken sanki ben de sevdim;))) Çok tatlı maşallah. Nazar değmesin. Onu kocaman kokluyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül