18 Mayıs 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #181

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Bal kızım benim. Her gün değişiyor siması :)

Annemi uğurladık. Bugün onsuz 2. günümüz. En kısa zamanda tekrar buluşacağız inşallah.


Dün hiç uyumadı zıpır şey :) Bugün de sürekli uyuyor. Hangisi daha iyi bilemedim. Uyurken özlüyor çünkü insan.
İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

8 yorum:

  1. Zaman çok çabuk geçiyor , kocaman oldu ��

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Allah nazarlardan saklasın çooook şeker.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah bebişe çokk şeker :) Annesi de çok güzel 42 kere maşallah :) Gözüm gönlüm açıldı :)
    Bu güzel post için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Benim size sorularım olacaktı ben lise öğrencisiyim sizi bir haftadır takip ediyorum videolarinizi izledim bende sizin gibi yurt dışına çıkmak istiyorum üniversiteyi başka biryerde okumak istiyorum tavsiye edermisiniz tabiki zorlukları vardır siz nasıl karar verdiniz ve yaşam şartları nasıl sizi mesgul etmek istemem bilgi verebilirseniz çok sevinirim efsuncuga maşallah çok tatlı sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ah yavruuumm, bu ne tatlı bir surat maşaallah. Bal ile mi yoğurdunuz? :)

    Annen için iyi yolculuklar ve Allah kavuştursun. Ah Ablan ve Kardeşin kimbilir ne kadar merak ediyordur Efsun'u? İnşaallah mutlu günlerde hep birlikte olursunuz, bize fotoğraflara bakıp maşaallah deriz :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy :) maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah çok tatlıymış , Allah sağlıklı büyütmeyi nasip etsin

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül