31 Mayıs 2015 Pazar

Mini Asos Alışverişi



Annem için saat almıştık Asos'tan. İlk saat alışverişim olduğu için meraktaydım. Fiyat- kalite olarak ben sevdim. Ama bu ara kendime saat almayı hiç düşünmüyorum :)



New Look markasından (soldaki) Lucy Open Dial Watch linki burada tık tık 

Açık yeşil, deri kayışlı ve altın detaylı bir saat. İkisinin de ortak özelliği çok hafif olmaları.


Sağdaki ise yine New Look markasından Mink Tonal Dial Chronograph Watch linki burada tık tık


Siz Asos'tan genelde ne alışverişi yapıyorsunuz?

3 yorum:

  1. Linkte sorun mu var acilmadi ama bende :/

    YanıtlaSil
  2. Yalan yok Asos'tan hiç alışveriş yapmadım şuana kadar hep kendime Swatch tan saat aldım bir kerede colins den saat almıştım onu kullanıyorum iki yıldan beri.

    YanıtlaSil
  3. Saatler çok zarif çok tatlı güle güle kullansın anneniz ben daha kaba kayışları kalın gövdesi büyük saatleri çok seviyorum erkek saatleri özellikle bir avm ye girdiğimizde vitrinlere baktığım zaman gözlerim direk erkek saatlerini arıyor anneme çoğu kez ısrarla söylüyorum erkek saati alalım diye izin vermiyor :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül