7 Mayıs 2015 Perşembe

Efsun'la ilk Market Alışverişi



O gün misafirlerimiz gelecekti. Bu yüzden erken uyandık. Yapılacak bir sürü şey vardı. Market alışverişi de buna dahildi. Bu arada ben en son hamileyken markete gittim :) Benim düşüncem Yoshi ile beraber hızlıca gider, gelirizdi. Efsun'a annem bakar diye düşünüyordum ki, öyle olmadı.
Bizim bey :p Efsun'la gidelim dedi.
Misafirler gelecek, yapacak bir sürü şey var, kızla ilk tecrübe vs demedim, kırmadım bizim beyin hevesini (aslında benim de evde bırakasım yoktu da :p ) hazırladık hemen bizim kızı ve arabasını.
Yoshi her bişeyleri arabaya taşıdı ve hazırız dediğinde, Efsun'la ben kurulduk arabaya.
Markete vardığımızda anladık ki, Yoshi kıza örtü almamış. Acemilik işte. Unuta unuta ustalaşacağız, buna inanıyorum :)

Neyse marketin içinde iki araba ile dolaşmak garipmiş. Bir de ben bir ürün alıp, Yoshi'ye uzattığımda suratında neden bana veriyorsun ifadesi oldu birkaç kere. Sonra itiraf etti zaten. Sende de araba var neden bana uzatıyor diye düşünmüş birkaç kere :) Eee acemiyiz dedik ya!

Bir de mini video çektim. Video çekmeyi çok özledim ama unutmuşum resmen :) Neyse alışırım yine inşallah!

İyi seyirler

13 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir bebeksin Efsun, maşallah. :)

    YanıtlaSil
  2. Videonun sonuna bayıldım... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Maşallah Sergül abla çoooooook tatlı Yoshi enişteyi andırıyor cidden Allah yolunu açık etsin.

    YanıtlaSil
  4. Allah mutluluğunu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  5. Allah mutluluğunu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah, maşallah , defalarca maşallah Efsun'a.

    YanıtlaSil
  7. maşallah Efsun 'a 😊 çok ama çok tatlı

    YanıtlaSil
  8. Maşallah çok tatlı maşallahhhh kuzuyqa

    YanıtlaSil
  9. Çook sevimli :) sevgiler Bursa'dan :)

    YanıtlaSil
  10. allah bagıslasın kucukken yada bebek arabasındayken alısverıs cokkk kolay zor olan 2-4 yas arası çocukla markete gıtmek... tecrubeyle sabıt allah kolaylık versın banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül