4 Temmuz 2014 Cuma

Filipinler Gezimiz





Biz teee yıllar önce Filipinler'e gitmiştik. Eski ve sıkı bir okuyucumsanız bilirsiniz.
O zaman fotoğraflı yazılarını yazmıştım. Şimdi video düzenlemeyi öğrendim dedim ya. O an kendimiz ve ailemize gösteririz diye çektiğimiz videolardan bazılarını düzenledim ve you tube kanalıma ekledim.
İzlemek istersiniz belki diye düşündüm :)

İlk andan itibaren gezimiz





İkinci gün aktivitemiz 'sea walking'di. Suyun altında yürümek çok ama çoook güzeldi. İnanmazsanız videoya buyrun :)



Ve biraz kandırıldığımız restoranda Filipin dansları ve bizim de katıldığımız bambu dansı.




Sahurda size eşlik ederiz belki videolarımızla :) Japonya'da Günlük Hayat kanalımız için buraya tık tık 




4 yorum:

  1. Her birine ayrı ayrı bayıldım yaa :) Eski yazılardan biliyordum zaten fotoğrafları ama şu su altı videosuna ayrıca aşık oldum, harika bir deneyim olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece sea walking için bir daha gitmek isterim bir de video çekmediğimiz masaj salonu için :)

      Sil
  2. Ben meğer önceden sadece sea walking yazını okumuşum Sergül abla :D Neyse şimdi okudum yazıların hepsini :) Çok güzel yaa en çokta Sea walking i merak ediyorum :)) Videolar da ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Enerjiniz diyorum. Bayılıyorum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül