1 Temmuz 2014 Salı

Tavuk Kanatlı Karamel Şekeri Yer Misin?



Bu ürünü mağazada gördüğümde orada bırakamadım. Yoshi ile değişik lezzetleri denerken video çekip yayınlıyoruz. Böyle saçma sapan bir şey tam videoluk değil mi?

Nagoya'nın meşhur yemeklerinden biri de bol karabiberli tavuk kanadıdır. Yoshi de bayılır. Ben de zaman zaman otlanırım ondan.

Şimdi çok sevdiğimiz bol karabiberli tavuk kanadını almışlar, çok sevdiğimiz karamel şekeri ile birleştirmişler.

Neyin kafası bu diye sormak isterim öncelikle :)

Sonrasında neye benziyor acaba derseniz sizi videoya alalım.

İyi seyirler




3 yorum:

  1. Ben deneyebilir miydim emin değilim, denesem bile sanırım küçük bir ısırıkla denerdim :D

    YanıtlaSil
  2. Değişik lezzetler denemeyi bende çok severim. Bu uğurda gözlerimi hastanede açacağım diye çok korkuyorum :)
    Videonuzu izledikten, eşinizin ve sizin yüzünüzü gördükten sonra başlığınıza cevap veriyorum. "Evet yerim" :)

    YanıtlaSil
  3. Videoyu izleyemedim ama adı bile beni soğutmaya yetti sanki:D Ama Nagoya'ya gelirsem bol karabiberli tavuk kanadını kesin yiyeceğim, hatta umarım hep beraber yiyebiliriz ^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül