7 Temmuz 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #147

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Karamel ve Tiramisy resmen gece ve gündüz kadar farklılar. Tiramisu'nun yatış şekillerine bayılıyoruz. Ve neredeyse bir gördüğümüzü bir daha görmüyoruz :) Pek yakında Türkiye'ye geliyorum ve bu bizim Tiramisu ile ilk ayrılığımız olacak. İnşallah unutmaz beni :)


Bu deliyi de çok özleyeceğim tabii ki her zaman olduğu gibi :(

Domates suyu kalp ben :) Yeni kitabımı da severek, altını bolca çizerek okumaya devam ediyorum.


Fossil alışveriş videomuzu izlediniz mi? Biz Fossil açılışlarımızı yaptık. Fossil çifti olduk :D

Ve Fossil mağazasında ben. Onu mu alsam bunu mu alsam derken :)

Benim böyle geçti yani. Sizin nasıldı?


Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum. Benimki Japonya'da başladı, Türkiye'de bitecek :) Türkiye günlüklerine hazır mısınız?



                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

2 yorum:

  1. Şimdiden ailenle keyifli vakitler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hazırııııız(: Gülşah'la ananeyle bol bol video istiyoruuuuuz^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül