14 Temmuz 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #148

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Dediğim gibi haftaya Japonya'da başladım. Havaalanından önce uğradığımız alışveriş merkezinde vardı bu harita. Ben Türkiye tarafında, Yoshi de Japonya tarafında durdu. Şimdi aramızda bu kadarcık mesafe var işte :(


Birkaç senedir kendime tatil etiketi belirliyorum. Bu seneki tatilimi #serrosetatilde4 etiketi ile takip edebilirsiniz :=)


Ve uçak pozum. Olmazsa olmaz :) Yolculuk başlıyor.



Her sene gelir gelmez videolarımdan seyrettiririm ananeme bir de sizden ona gelen yorumları okurum. Yüzündeki gülümsemenin  kaynağı sizin yorumlarınız yani :)


Ya yatıyorum, ya okuyorum özetim bu. Ben 5 kere iyilik yaptım! kitabından alıntı.
Kitap çocuklarla yapılmış bir çalışmanın özeti. Çocuklara bazı başlıklar belirlenmiş ve onlar hakkındaki fikirleri sorulmuş. Öyle basit cevapları var ki. Biz büyükler işi karıştırıyoruz diye düşünüyorum okurken.


Mini bir alışveriş


Okuyorum demiştim :)


Bu sene yolculuk çok ağır geldi bana. Hala toplayamadım kendimi. Boşluk bulduğum an yatıyorum, yanımda da hep ananem :D



Zaman zaman  insan içine çıkmak gerekiyor :) Azıcık toparlanmalı :)


Ve dün gece lise arkadaşımın kızı ile balkonda kamp kurmuştuk. O anı ölümsüzleştiren Asiye'ye teşekkür ederim :D


İşte böyle geçti bir hafta. 

İnşallah anne, anane ve kardeşler yardımı ile üzerimdeki yorgunluğu atarım bir an önce!


                                                   Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 


2 yorum:

  1. Bir ana önce şu yorgunluğu at lütfen üzerinden. Seni enerjik daha çok seviyoruz

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül