6 Temmuz 2014 Pazar

Çikolatalı Kaki no tane- Mutfakta Neler Var #52

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.




Kaki sözlükte akdeniz hurması olarak geçiyor. Onun çekirdeğine benzetilerek yapılan bu cipsin normal olanını çok seviyoruz. Acılı ve soya soslu pirinç cipsi olarak tarif edebilirim. Türkiye'de bir kere satın almıştım ama kesinlikle aynı değildi.
Bir de çeşitli çerezcilerde normal olanı satılıyormuş. Benim emin olduğum bir bilgi değil ama :)

Bu sefer mutfakta bu cipsin kakao kaplısı var. Fikren çok uzak gelse de bize deneyince neler düşündük merak ediyorsanız videoya buyrun :=)

2 yorum:

  1. Ablacım birde sana sormak istediğim bir şey var soya sütünü hiç denedin mi çok faydalı olduğunu söylüyorlar tadını çok merak ediyorum Ankara'daki süper marketlerin bir kaçına baktım daha araştırıyorum nerede bulabilirim diye inşallah bulurum :) Japonya da soya çok tüketiliyor diye biliyorum tabiki sen daha iyi bilirsin

    YanıtlaSil
  2. kaki no tane acilik seviyesi 5 olani denedim,guzelmis :P

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül