2 Temmuz 2014 Çarşamba

Argan+ ürünlerim


Mis kokan duş ürünlerine takıntım malum. Değiştire değiştire kullanmayı çok seviyorum. Feel Unique sitesinde dolanırken görmüştüm bu markayı.
Daha önce kimsede görmemiştim. Bu sebeple biraz çekinerek almıştım ama muhteşem kokuyorlar.
İki ürün de cildi yumuşacık yapıyor. Parfümü çıksa alırım :)

İçerisinde argan yağı ile beraber 5 adet yağ bulunuyor. Vaad ettiği gibi yumuşacık yapıyor. Bir de bu yağların varlığı iyi bir şey yapıyorum vücuduma hissi veriyor. Keşke azıcık abur cuburu kesip bu hissi bir de o zaman yaşasam :)

Zaman zaman set olarak kullansam da ayrı da kullanıyorum. Tabii köpük banyosunun üzerine aynı duş jelini kullanınca kokusu daha kalıcı oluyor. 


Argan+ Super Creamy Body Wash 200ml için buraya tık tık

Argan+ Indulge & Relax Foam Bath 300ml için buraya tık tık 

Türkiye tatili sonrası diğer ürünlerinden de denemek istiyorum açıkçası.

Siz daha önce bu markayı kullandınız mı?


2 yorum:

  1. hiç duymamıştım bu markayı ama kokusunu çok merak ettim bak :D

    YanıtlaSil
  2. Ah o abur cubur tutkumuz yokmu :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül