12 Temmuz 2014 Cumartesi

Japonya'dan Türkiye'ye


Geldim ben biliyor musunuz?

Her zamanki gibi
Nagoya'dan Osaka'ya araba yolculuğu 4-5 saat
Osaka'dan İstanbul'a 12 buçuk saat uçuş
İstanbul'dan İzmir'e 45 dakika uçuş
İzmir'den Söke'ye 1 buçuk saat araba yolculuğu
ve evden çıkıp eve varmam beklemelerle beraber 26 saat sonunda anane kahvaltısı ile kavuşma :)

Neden bilmiyorum ama bu sene çok yordu beni. Geleli 4. gün olacak ama soranlara 10 gün diyesim var.
Gelir gelmez yaptığım işleri (banka,kuaför, Kuşadası'na gitme ve denize girme) hala yapmadım. Banka ve kuaför hariç.
Yaş ile mi alakalı yoksa bünyem zaten yorgundu ondan mı bilemedim ama geldiğimden beri en çok yaptığım aktivite uyumak :)

Benim yola çıktığım günün ertesi Japonya'da fırtına başlamıştı (tayfun) Çok şükür bizim oralarda bir şey olmamış.
Bir de dün gece deprem olduğunu öğrendim. Yoshi'yi aradım hemen bizde bir şey yok dedi. Hava bile düzeldi çok güzel dedi.
Merak edenlere teşekkür ederiz.

Yoshi bu sene de gelemiyor. Yıl başında yeni bir yere tayini çıktığı için, henüz orada sistemini oturtamadı ve eleman eksikliği de var. Eleman eksikken rütbeli biri olarak ben tatile çıkıyorum diyemez. Zaten yapı olarak da demez Yoshi. İnşallah en kısa sürede işleri yoluna girer aşkımın da onunla geliriz artık :(

Yukarıdaki fotoğraf Yoshi'ye ait. Ben Japonya'dan gelirken de buradan dönerken de ağlıyorum. Elimde değil. Hatta bu sefer pasaport güvenliğinde bana çok üzüldüler. Ayrılıyoruz gibi göründüğüne eminim :)
Neyse çok şükür tatile geldim. Eylül'e kadar buradayım :)


Ve varış anım. Teyzemin çektiği fotoğraf. 7 yıldır  Japonya-Türkiye arasında uçuyorum ilk defa bavulum kırıldı. Mavi bavulumun ayağı kopmuş. Sadece astar bölümü kalmış. Çok şükür astar yırtılmamış. Yoksa içindekleri bulmak imkansız olurdu.
Rapor tutturdum bakalım nasıl sonuçlanacak.
İner inmez ülkeye can sıkıntısı yaşadım ama cana değil, mala gelsin dedim. Ne yapalım.

İşte böyle :) geldim ben yahu :D

Bir de yol videosu çektim. İyi seyirler :D

14 yorum:

  1. Videoyu izleemedim ama hosgeldin. Umarim cabucak toparlarsin kendini. İyi tatiller diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sergulcugum hosgeldin :) Valla kendim gitmis gibi oldum bir an :D Sana cok onemli bir soru soracagim.En az 3 kere Japonya'dan cikis yapmama ragmen KIX'te gumruk memuru cantamdaki icecegimi cikartip duruyor.Omuz cantasi haricinde el bagajina koysam sorun olur mu?Sen nasil icecek sokuyorsun,merak ettim :) Anneannenin evinde kahvalti,paha bicilemez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıvı ürünler alınıyor ne yazık ki anca bagaj bavuluna koyarsan sorun yok. Ya da uçak kapısındaki otomatlardan alabilirsin ama orada da her şey yok

      Sil
  3. Hoşgeldin Sergül ! :) umarım bu gelişinde ayrılıklardan çok kavuşmaları düşünürsün, mutlu ol... Benim de "en sevdiğim" Söke'de yaşıyor eğer oralara gelirsem mutlaka yanına uğrayıp seninle tanışmak isterim tabi kabul edersen ;) kendine çok iyi bak...

    YanıtlaSil
  4. sergül abla izlerken benim gözüm yaşardı :D

    YanıtlaSil
  5. izlerken benim gözüm sulandı :Dd

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldinnn :) inşallah güzel bir tatil geçirirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Sergul abla merhaba.Sizi çok uzun zaman önce YouTube ta ki videolarinizdan tanimistim.Araya birşeyler girdi ve videolarinizi izleyemez oldum. Tam sizi unutmusken dun rastgele instagram hesabiniza denk geldim ve çok mutlu oldum gerçekten.Sizi tekrar takip etmeye baslamak çok güzel.Hatta sizi bulunca annemle babama bile gösterdim bakin kimi buldum diye.Yoshi ile çok tatli bir ciftsiniz.Size kucak dolusu sevgiler ggönderiyorum Bursa'dan..Kendinize çok iyi bakin iyi ramazanlar...

    YanıtlaSil
  8. İnstagram'dan takip ediyordumda bloğa bir türlü uğrayamadım Sergül Abla, hoşgeldin Türkiye'yeeee :)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Sergülcüm. Geçmiş olsun, en kısa sürede toparlarsın inşallah. Seni göremiyor bile olsam Türkiye'ye indiğin an çok mutlu oluyorum. Bi yandan da seni anlayabiliyorum. Ciğerinin bir yarısı burda, diğer yarısı Japonya'da. Gönül tüm sevdiklerini yanında, bir arada görmek istiyor. Ama böyle özlemenin beklemenin de bir tadı var. İnşallah Yoshi de en kısa sürede gelebilir hep beraber olursunuz. Anneni, kardeşini, ablanı, ananeni sevgiyle öpüyorum. Ve bol anılı videolar bekliyorum.. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  10. video süper olmuş hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  11. iyi tatilleeerrr :)
    ben amerikadan finladia'ya ve turkiye'ye 10 yildir gidip geliyorum. her 2-3 gidis donusumde valizim kiriliyor. sen baya sansliymissin. yada japonlar valizlere daha iyi davraniyor belkide

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül