8 Ocak 2012 Pazar

Japonya'da Mazgallar:Shizuoka


Aslında bu yazıda mazgal yok ama başlığa logar kapağı yazmak içimden gelmedi.Mazgal serisi olarak devam edelim :)

Fotoğrafları geçenlerde Shizuoka'ya gittiğimizde çekmiştim.



 Ieasu Tokugawa'nın  (eski bir samuray) Sunpu şehrinde yaşamış.2007 yılında 400. yıl adına bir festival düzenlenmiş.Bu kapak onun için özel yaptırılmış.

Tamamı su kapakları.Yangın durumunda kullanılmak için hazırlanmış tank ve çeşmelerin kapaklarıymış.

10 dakikalık yürüyüşte bunları görebildim.Şehrin tamamı nasıldır acaba :) Bölgeye göre farklılık gösteriyor sanırım.

6 yorum:

  1. Adamlar en ufak şeye bile özen gösteriyorlar, bu huylarını çok seviyorum.

    Keşke bizde de aynı durum olsa ama nerede :(

    YanıtlaSil
  2. Burda olsa çoktan sökmüşlerdi :(

    YanıtlaSil
  3. ya bu mazgallar gerçekten çok ilginç ve hoş da, pazar fotoğrafı yok mu bu hafta :(

    YanıtlaSil
  4. süperler... ( hala okuyorum çok yaklaştım.. e tabi haftasonuna denk gelince malum pc başında pek kalamadım.. tam gaz devam)

    YanıtlaSil
  5. Lee
    evet detaycilar.
    Belki birgun olur ha

    Cagdas Genclik Kusadasi
    evet

    ferulago
    dogru soyluyorsun

    charcoaloddity
    yok canim atladim bu hafta

    duygudk
    bitirince haber et merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül