16 Ocak 2012 Pazartesi

Japon televizyonu

Suanda televizyonda bir program izliyorum.Televizyon ünlülerinin nefret ettigi ünlüler programın adı.
Unlulerle röportaj yapmışlar ve sormuşlar kimden ve neden nefret ediyorsunuz diye.Bazilarini buluşturmuslar,yuzlestiriyorlar.
Bizde böyle bir program yapılabilir mı sizce?
Bence imkansız!Zaten yapılsa bin yıl surebilir.Herkes herkesten nefret ediyor gibime geliyor ünlüler dunyasında.

Not:telefondan yazdım postu çünkü hastayim.Sol kulağım ağrıyor ve basıma vurmuş durumda.ilac aldım ama şimdilik etki etmiyor.Fenayim ve hala (21:26) yalnızım.Yoshi geç gelecek bugun offff :(

15 yorum:

  1. geçmiş olsun ..sıcak bir komples yap ve o kulağının üstüne yat ..ben hep faydasını görürüm ..

    YanıtlaSil
  2. Serrossum,
    Geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım :( İzlediğin programda çok enteresan..Türkiye de böyle programlra ihtiyaç bırakmıyor bizim magazinciler :P

    YanıtlaSil
  4. Japon televizyonu dedin de aklıma geldi şu Ninja Warrior isimli program hakkında ne diyorsun? Türkiye'de fox tv de yayınlanıyor haftasonu.. yorumcular o kadar komik ki program kendi fanatik seyircisini oluşturdu burda.. Acaba Japonya'da nasıl?.. Gerçekten japonların takip ettikleri bir olay mı..

    YanıtlaSil
  5. Ahh kulak ağrısı deme bana,çok çektim hala geçmiş değil.Hep korumalısın Sergülcüm başka çare yok,umarım ilaç en kısa sürede rahatlatır.

    YanıtlaSil
  6. heheh çok ilginçmiş.türkiye'de yer yerinden oynar :)biz alışmışız sahte sahte sevgilere :)

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun :(

    (tv programı Türkiye'de program olarak olmasada her an yaşanıyor sanki.. tahammülsüz bir millet mi olduk ne ¿ )

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım!
    Bizde dediğin gibi böyle bir programı yapmak imkansız.Hele de yüzleştirmek, asla!

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun çok Serrosecim, kulak ağrısı çok fenadır biliyorum, sarımsak yağı iyi gelir ama bulabilir misin acaba oralarda

    YanıtlaSil
  10. Bence de bin yıl sürer gerçekten birbirinden nefret eden çok insan var. Sana reiki gönderiyorum etkisini hisseder biraz iyileşirsin umarım. Geçmiş olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Serrosecum çok çok geçmiş olsun öncelikle.
    Bizim ünlülerimiz yüzleşemezdi sanırım.

    YanıtlaSil
  12. Biz de böyle bir program olsa ünlüler kavga bile edebilir :))

    YanıtlaSil
  13. Bizimkilere ayrı bi programa gerek yok her dakika nefret kusup sonra barışıyolar asıl bunu program yapsalar keşke:))
    Şifalar dilerim bu arada,çok sevdim blogunu ,sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Türkiye'de ".. dan nefret ediyorum." deseler,hemen magazin gündemlerine düşer "Şok şok şok" diye :) Bize göre değil bunlar haha :)

    YanıtlaSil
  15. Bu arada canım,Japon dizileri izleyebilirsin.Kısacık olurlar zaten,10 küsür bölüm.Ben bir tane izlemiştim Japon dizisi,ismi Zenkai Girl ' dü.Ya da Kore dizisi internetten.Kore dizileri de kısa,hem de harikalar.İnternette Türkçe altyazılıları da var.İlgilenirsen dizi tavsiyesinde de bulunabilirim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül