30 Kasım 2008 Pazar

Çok Gecikmiş Mim

Sevgili İlkay'cım bakma kusuruma :( çok geç kaldım değil mi?

Garip huylar mimimi yazayım artık

*Çay ,kahve sevmem.Çay kahvaltılarda 1 bardak içebilirim sadece bardağın boyutu önemli değil büyükte olsa küçükte 2.bardağı içemem.40 yılda bir çay çeker canım. Bu yüzden teyzemden ve ablamdan çok laf duyarım.İkisi de kahve hastası :)

*Bilgisayara fotoğraf makinesinden resimleri atınca klasör klasör içinde olunca sinir olurum illaki silinecek tek klasör yapılacak,dosya adı değiştirelecek.

*Gazetemin,dergimin,kitabımın ilk okuyucusu hep ben olmalıyım.

*Herkeste var olan başkasının kalktığı yere oturamama ve terlik çevirme olayı bende de mevcut.Her ne kadar balığa anlatamasamda o da terlik çeviriyor artık :)

*Kıyafetimle çorabım mutlaka uygun renkte olmalı.Kahverengi ve siyahi beraber hiç sevmem .Anneme kızardım hep bu yüzden.

*Bu eski bir huyumdu.Yalnız uyuyamaya başlamıştım,sonra karanlıkta uyuyamamaya , sonra da uyuyamamaya vardı iş. Şimdi iyiyim koca evde yalnız yaşıyorum ayol (Tanya'cım izninle içimden kocaman bir) hahayt demek geldi.

*Tek ve alçak yastıkta asla uyuyamam.Yatağımda mümkün olduğu kadar çok yastık olmalı.Ve yaz -kış üzerimde örtü olmadan uyuyamam ha üzerimde dururmu durmaz çok deli yatarım bu yüzden aileden hiç kimse benimle yatak paylaşmak istemez fena tekmelerim :) benle yatan mor bacak kalkar :)

*Çorapsız uyuyamam ama hiç çorapla da uyanmam :) gece uyurken onları da atarım :)

*Saat sesi,su sesi ve yatak sesinde uyuyamam.Gıcırdayan,ses çıkaran yataklardan nefret ederim.

*Yeni lezzetler kolay kolay deneyememçDenemem için o yemeği en az 3 kere görmem lazım.Eğer kokusu ,görüntüsü cazip geldi ise belirli zaman geçtikten sonra deneyebilirim.

*Her türlü şeker ,çikolata hastası olmama rağmen beyaz çikolata yemem yiyemem.

*Çileğe bayılırım ama meyve ve reçel olarak yiyebilirim sadece.Keki,dondurması,çikolatası yiyemem.

*Komposto,hoşaf ve reçelin içindeki meyveleri yiyemem.

*Meyvesiz yaşayamam ama kesinlikle çekirdek ağzıma gelmemeli.Çok fena bulanır içim.

*Başkasının kullandığı bardaktan birşey içemem.

*Takım giyinmekten nefret ederim.

*Sevmediğim birnin çalıştığı mağazadan alışveriş yapmam.En sevdiğim marka olsa dahi gitmem.Benim paramın onun maaşına gidecek olma ihtimali beni delirtir.

*İstifra edemem.Gerekli durumlarda bile edemem. :(

*Herşeyi affedebilirim ama YALAN ve BEKLETİLMEYİ asla affetmem.

*Kumbarasız yaşayamam.Kumbaramdaki para beni acayip huzurlu yapar. 1Ytl olsa bile içinde ben huzurlu olurum :)

Eeee bitti sanırım :))

Beni böyle sevin sevecekseniz der arabesk bir veda ederim size :)

4 yorum:

  1. Blogun yeni hali süper olmuş. çok havalı :)))

    YanıtlaSil
  2. aaa yastık olayı bende de var biliyo musunnn ama ben yazmayı unutmusum kendi sobeme...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül