8 Kasım 2008 Cumartesi

Neler Var Burada Acaba


Ahhh Nazocum beni sobeledi aslında biraz kendim ettim kendim buldum gibi oldu.Çok düşüncelisin canım teşekkür ederim.Bende bavul çantacılardanım.Küçük çanta kullanabilenlere özenir küçük çanta alır ve sonra kullanamam :(
Hadi başlayalım
1-Çantam (hergün çanta değiştirebilirim hiç üşenmem)
2-Sudoku dergim(olmazsa olmazımdır sıkı bir sudokucuyumdur)
3-Kalemliğim (kalem hastasının çantasında kalem değil kalemlik olur :)
5-Cüzdanım (onu da her zaman değiştiririm)
6-Makyaj çantam (yakın bir arkadaşımın hediyesi)
7-Ipodum (canım ablamın hediyesi)
8-Şalım (çok üşüyen biriyim )
9-Cep telefonum ( Balıkla bedava konuşabildiğim hat)
10-cep telefonum (Sermoonumla bedava konuşabildiğim hat)
11-Tokalarım (uzun saç malumunuz)
12-Kağıt mendillerim (her zaman birçok paket vardır zira reklam amacıyla sokaklarda dağıtılıyor )
13-Ajandam ( Japonya'da edinilmiş bir alışkanlığım.Ajandasız çıkmam abii haline geldi.
14-Anahtarlarım. (Evimin,bisikletimin ve Sermoon'un evinin )
15-Diş fırçam ve macunum
16-Elektronik sözlüğüm (olmazsa olmaz 14 dil bilir kendisi :)
17-El kremim ( Türkiye'den aldığım,bitmesini istemediğim, kokusuna doyamadığım ve bitmesine az kalan kremim :(((()
Unutulan ve yok olanlar
1-Fotoğraf makinem
2-Abur cuburum
SOBELİYORUMM
haydi bakalım görelim çantalarınızı :)))))

18 yorum:

  1. Yakalandım, ilk fırsatta çantam ve ben meydana çıkıyoruz

    YanıtlaSil
  2. hehe yaşasın bavul çanta özgürlüğü :) Bir de omuz ağrıtmasa tam süper olacak :p

    YanıtlaSil
  3. haklisin n@zocum ama gulu seven dikeni hesabii bizimkisi :)
    oyle durumalarda balik giriyor devreye japonyada erkeklerin canta tasimasi normal :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke burada da yaygınlaşsa :) Omzum sırtım, belim ağrıyor artık ama küçük çantalara da sığamıyorum

    YanıtlaSil
  5. en zevkli sobelerden biri oldu heralde :)) bavul çantacılar alemi, biz :)

    YanıtlaSil
  6. :) okumak superdi..thhhxx

    YanıtlaSil
  7. ferulago
    evet yaa yayginlassin gecen yaz yorulmustum kuzenime vereyim dediim cantami erkek adam tasimaz dedi :((( ben 1 yilda cok alismisim bu ise :)

    YanıtlaSil
  8. gizemcim oyle walla dur kiz seni de sobelicem :)

    YanıtlaSil
  9. dilekcim
    oncelikle hosgeldin
    ve tesekkuler

    YanıtlaSil
  10. amanınnnn! sobelenmişim:) tamam en kısa zamanda fotolıcam cantamı,tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. bavul çantacıyım bende ama öyle hergn değiştiremem ya, öyle doluyor ki içi.

    YanıtlaSil
  12. yani çanta değil küçük çapta bir bavul sanki heheheh. Sen bemimkini görsen ödün kopar.

    YanıtlaSil
  13. çok eğlenceli bir çantan varmış :) rengarenk, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  14. sabahnur
    bekliyorum canimcim :)

    cocukla cocuk
    iste bende oyle bi deliyim :) dgistirir dururum ama bazen de kafam karisiyor cantamda sandigim sey diegr cantada cikabiliyor :)

    YanıtlaSil
  15. Lale ablacim :)

    sende cek fotosunu koy ya merak ettim bak :)

    ceset izleri tesekkur ederim canim :)

    YanıtlaSil
  16. serrose, ben daha önce sobelenmiştim şeker :)
    http://gizemlidnya.blogspot.com/2008/10/sobe-antam-ve-iindekiler.html

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül