7 Kasım 2008 Cuma

Bitecek Gibi Değil

Oldum bittim hep çok sevdim puzzle yapmayı.Benim kuzenim her yönüyle bana çekmiş o da çok sever.Bu yüzden ona hediye alacağımız zaman ilk puzzle reyonuna düşer yolumuz.Geçtiğimiz yaz 500 parçalık puzzle aldım kendime ama bitecek gibi değil.bu kaçıncı yapıp bozuşum hatırlamıyorum.
Renkler ve parçalar yok yakın birbirine delirtiyor beni.Gökyüzü neresi neresi deniz bulamıyorum.Bende anlayabildiğim kadarıyla ayırdım onları ama gene yok fayda.Çok yakındır gene bozup toplamam ortalıktan.:(
Biterse eğer sonuç bu olacak... Bunlar da eski ve bitmiş puzzlelarım.Manhattan Köprüsü



ve Mona Lisa'm
Bu arada Mtv yarışması sonuçlanmış.Merak edenleri İçimden geldiği gibinin bloğuna alayım.O yazmış güzel güzel.
Teşekkürler herkese

26 yorum:

  1. Benim de yaklaşık 2.5 yıldır böyle bitmemiş bir puzzle'ım var. Sürekli oranın altına, buranın altına sokuşturuyorum, kocam atmakla tehdit ediyor, parçalar kaybolmuştur şimdiye kadar diyor. Ben de puzzle çuhalarından aldım, içine koydum kaldırdım bari toz olmasın diye :) Bol şans ve sabır

    YanıtlaSil
  2. sagol canim ama 2.5 yil hic iyi moral olmadi yaw :(

    YanıtlaSil
  3. Ama ben evime sadece haftasonları gidiyorum, 2.5 yıl olması benim için normal yani, moralin bozulmasın :)

    YanıtlaSil
  4. renkler hakkaten zormuş ama eminim bitince güzel olacaklar :))

    YanıtlaSil
  5. ben genelde 1000 parça alıyorum..daha fazlası beni delirtir.mona lisanın 3 boyutlusunu yaparken bayağa zorlanmıştım..ama azmedince bitiyor bence bitirr..

    YanıtlaSil
  6. Ahh ah bekarken ne severdim yapmayı ama artık elimi bile süremiyorum. En son klimt'in çok güzel bir tablosunu aldım duruyor. Canım moralini bozmak istemem ama 4 yıldır elimi süremedim. Sana kolay gelsin ve sen bize bakma:)))

    YanıtlaSil
  7. ferulago su serptin bu yurege :)

    Gizemcim hakketen zor yaa

    icimden geldigi gibi inat ettim bu bitmeden almayacagim puzzle kendime yoksa bende 1000 lik 2000 lik seviom :)

    YanıtlaSil
  8. Ilkaycim oldu mu simdi bu :)))

    Neyse biter demi yaa :)

    YanıtlaSil
  9. :))))
    sen bana bakma demiştim benim son puzzle ım kızım... bak onu çözmesi çok zor o yüzden diğerlerini askıya aldım ben:))))

    YanıtlaSil
  10. işte hiç beceremediğim bir olay, herhalde kafam çalışmıyor, ama yapanları çok takdir ederim hep
    haydi kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. kolay gelsin canım ya, çok severiz ailece ama ben sonunda hep tozuturum. Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  12. Ilkaycim cok sagol bak bu sefer mazeretin gecerli :)

    Ersin beycim
    Yapamadiginiz birsey olmasina inanmak cok zor :)
    tesekkurler

    Lale Ablacim

    bende tek basima tozutcam galiba :)

    YanıtlaSil
  13. serrose, bizde de vardı bunlardan 1000 parçalık, sonra ben dellendim hepsini sattım gittigidiyor'da :))

    YanıtlaSil
  14. Çooook zorr sabır lazım kesinlikle bir de onun başında durabilmek yok bana göre diilmiş fark ettim benim de yapılan bozulan sonra da ebediyen kaldırılan köşede duran bi puzzlem var :))

    YanıtlaSil
  15. Canım valla ne kadar güzel bir şey değil mi şu puzzle olayı ama bazen çok bayıyor beni.yani hemen ya bitiricem ya da çok fazla uzamayacak.belki burdan yeni bir tane alırım ben de cezayir e giderken. bu arada sana en öenmli havadisi vermeliyimmmm bugün kargooommm geldiiiii..yaşasııınn nasıl mutlu oldum bilemem.zamanlama mükemmel.akşam fotoları çekip yarın bloguma koyarım.valla canım çok tatlısın.çok teşekkür ederim.kalemim süper güzel yumuşacık en sevdiğim kalemlerden.rengi de çok soft.ayrıca içine koyduğun kalemliğe de bayıldım çok şekilde kullanılabilir.pulları ve kendi de bir harika.çok düşüncelisin.çok mutlu ettin beni..öpüyorum seni kocaman kocaman..

    YanıtlaSil
  16. Babam çook sever. Emekli olduktan sonra 4-5 tane 1000 parçalık bitirdi. Şimdiler de ara verdi galiba, gözlerimi ağrıtıyor diyordu. Ben de severim aslında da o kadar sabırlı değilim. Sinir geliyor bulamayınca :p

    YanıtlaSil
  17. Huhu Serrose, sobeye ekledim seni!! Öptümmm..

    YanıtlaSil
  18. Enhar`cim akillisin vallahi evde oylece duracagina ama ben bitirmeye niyetliyim

    SIMDILIK :))))

    YanıtlaSil
  19. el*ff
    Ha ha sanirim herkesin evinde bir bitmemis puzzle var :)
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  20. Tugbacim
    Vallahi bu sonuncu beni de baydi :(
    bitirmeye niyetliyim ama nasip :)
    Cok sevindim merak icerisindeydim zamanlama super cok mutlu oldum :)
    Canimcim cok kucuk seyler ama begendiysen ne mutlu bana
    Bende seni opuyorum kocaman kocaman

    YanıtlaSil
  21. N@zocum
    valla hakli benim de cok gozumu agritiyor yapamamanin siniri ile basima da vuruyor :)))

    sobemi yazdim canimcim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  22. ay bozma sakın bayılırım puzzle yapmaya. azar azar sabırla biter kalsın kenarda zaten altında da sünger var sanırım.

    YanıtlaSil
  23. Harikalar ya , şu logolu olanların yakın fotoğrafı var mı? ne kadar düzgünler, tarifini bekliyoruz. Bu hafta dinlen bu 700 kurabiyenin ardından, Ellerine sağlık,nasıl zor olmuştur.

    YanıtlaSil
  24. ha ahahaha birak 700 1 tane kurabiye yapabilmeyi dielrdim :)))
    bloglar karisti :)

    YanıtlaSil
  25. Siz 500'lügü bitiremiyorsanız ben 2000'ligi nasıl bitirceceğim:D

    YanıtlaSil
  26. bulunur hint kumasi kolay gelsin :)
    ben kaldirdim valla dayanamadim bitmedi :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül