15 Kasım 2008 Cumartesi

İnuyama Kalesi

İnuyama Kalesi benim Japonya'da gittiğim ilk kaledir.Bu yüzden bende ki yeri ayrıdır.İnu=köpek Yama=dağ demektir yani köpek dağı anlamını taşıyor.Japonya'nın en eski kalelerinden sayılır.Yukarıdaki foto kalenin yolu.
Ve bu resim ise giriş kapısı ,bilet alma yeri şimdilerde.


Bahçesinde ki kırmızı ağaçlarla ünlüymüş bu yüzden senenin bu dönemlerinde hep çok kalabalıkmış.Ben geçen sene bu zamanlarda gitmiştim.



Bu benim en favori resimlerimdendir.Kaç renk ağaç var ve hepsi bir arada.

Bu da en üst kattan çekilmiş bir resim.






Kalenin diğer cephesinden çekilmiş bir fotoğraf.






Ve kalenin kendisi.İçeride samuraylara ait dökumanlar,kıyafetler ve kalenin maketi var.Ben çok etkilenmiştim.Umarım bir daha gitme şansım olur.
Umarım sıkılmadınız bu kale ve kırmızı ağaç muhabbetinden.E yer Japonya mevsim sonbahar olunca elden birşey gelmiyor :)



13 yorum:

  1. Ben baharda görmüştüm Japonyayı, sakura çiçekleriyle doluydu parkla bayımıştım. Hatta sakura diye bir şarkı da vardı duyduğum, hala mırıldanırım (sadece nakaratı elbette). Ama gördüğüm kadarıyla sonbaharda başka bir güzel oralar. Ben zevkle okuyorum, hep yaz.

    YanıtlaSil
  2. ben en çok ağaçların renklerine takıldım..ne ilginç ağaçlar var japonyada...

    YanıtlaSil
  3. Feruago :)
    evet canim baharda bir baska guzel sakuralar super degil mi?
    gelecek bahar onlari yazarim insallah
    bence bir kere de sonbahar gel gor buralari ben seve seve rehberin olurum

    YanıtlaSil
  4. icimden geldigi gibi

    evet ilgincler degil mi?
    ama super renkleri ya bayiliyorum ben

    YanıtlaSil
  5. sıkılmak mı?! cok güzel bir nevi tur rehberi gibisin,ne güzel yerler öğreniyoruz sayende..
    mevsim yaz olsunda kiraz agaclarını görelim,gelin gibi oluyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. sevindim :)))
    evet sakura dedigimiz sey aslinda kiraz agaclari :)
    super oluyorlar gercekten
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş bir yer. Syende biz de görmüş olduk. ;)

    YanıtlaSil
  8. ancak yazabildim ne güzel ağaçlar valla çok şanslısın öyle yerlerde gezdiğin için

    YanıtlaSil
  9. ~gececim
    begenemene sevindim
    tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  10. ay çok güsel allah bizede nasip etsin...akşam yatakda dönerken masal diyarına gittim ve kendimce hayallerle oyun oynadım keşke japonyaya da gitseymişim neyse bir dahakine peki başa bir şey dileyin benden oyuna varmısınız?

    YanıtlaSil
  11. Ne oyunu ???
    Beklerim her zaman

    YanıtlaSil
  12. Sergül'cüm merhaba bloğunu canım Mübeccelime(egeli)yazdığın yorumla buldum.Japonya'da yaşıyormusuşsun çok merak ettiğim bir ülke resimler enfes daha Türkiye dışına çıkmak nasip olmadı.İnşallah oğullarım iyi meslekler edinirler onlar sayesinde belki bende merak ettiğim ülkeleri görebilirim,hayal kurmak nasılsa bedava hayal kurmasanda dünya çekilmez,öptüm canım,sevgiler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül