14 Kasım 2008 Cuma

Kırmızı Yapraklar

Yılın bu zamanında Japonya'yı çok seviyorum.Ağaçlar kırmızıya boyuyor dallarını.Görebildiğiniz her yer ünlü bir ressamın elinden çıkma tablo gibi oluyor.İşte benim evimin önündeki cadde.
Bu da benim apartmanım 6. katta oturuyorum.

Bir de sadece kırmızı ağaçlardan oluşan parklar,tapınaklar var.Geçen sene bu zamanda İnuyama Kalesine gitmiştim.Fotoğraflarını bulayım göstereyim size bir ara.


Makinemi kaptım sokaklara attım kendimi bu ağaç ne ağacı bilen var mı?





Kaldırımda ki yapraklar.Prosfesyonel makine almak istiyorum ben ya.




Kıpkırmızı ağaç bir tane yere düşmüş yaprağını eve getirdim.Seviyorum gözümün önünde olmasını.En kısa zamanda balıkla parka gitmeyi planlıyoruz.Gidersek daha çok foto gelecek böyle.



28 yorum:

  1. cok muthis.
    bizde ptesi kyoto yada rookosan a gidioruz foto cekmeye .
    bayiliyorum su hallerine agaclarin.

    YanıtlaSil
  2. bende gitmek istiom Kyoto ya bi daha
    bisey anlamadim bazilari yuzunden de
    bende bayiliom bu hallerine

    YanıtlaSil
  3. harikaymış cidden ,bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. süper renklere bakarmısın...

    YanıtlaSil
  5. e boşuna dememişler Türkün gözü al dadır diye. Kırmızı sevdası ağaçlara bile geçmiş. Biz de şimdi sonbaharın kızaran yaprakların tadını çıkarıyoruz. Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, öncelikle beni izlemeye aldığın için çok teşekkür ederim.
    Evin çok güzelmiş.Ben Japonyanın bu kadar güzel bir yer olduğunu düşünmezdim.
    Başarılar...

    YanıtlaSil
  7. el*ff

    bende bayiliyorum canim:)

    YanıtlaSil
  8. Ilkaycim
    Ah bi de parklari gorsen daha da superler :)

    YanıtlaSil
  9. Lale ablacim
    Hehehehehe bu sozu bilmiyordum ama sevdim :)
    Bir de Istanbul`da sonbahari fotograflasan??

    YanıtlaSil
  10. Red&purple
    zor bir adin var yahu :)
    Hosgeldin :)
    Ne demek sevdiysem aliyorum izlemeye :)
    Tesekkur ederim.Benim de farkli dusuncelerim vardi gelmeden once ama ummugumdan daha guzel :)
    Tesekkurler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ayyy çook güzelmiş yapraklarrrr :)

    YanıtlaSil
  12. Süper bir görüntü. Ben de bayılıyorum sonbaharda ağaçların böyle etrafı süslemesine. Ahhh ahhh senelerdir hayalim yılın bu mevsiminde Bolu Yedigöllere gitmek ama bir türlü kısmet olmuyor. :(

    YanıtlaSil
  13. gizemcim
    superler degil mi?

    Sinemcim
    Insallah gidersin seneye :)

    YanıtlaSil
  14. Sitenin yeni gorunusunu cok begendim, hayirli olsun!

    Bu arada kirmizi agaclari bende cok begenirim.Profesyonel makinanin ilk firsatta olmasi dilegimle.Ama bu makinayla da cok guzel gozukuyor fotograflar!

    YanıtlaSil
  15. En sevdiğim sonbahardır tema süper olmuş bu arada

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel fotoğraflar. Apartmanında çok şirinmiş. Sonbahar yapraklarını bende çok severim. Hele üzerinde yürümeye bayılırım.

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel..bayıldım resmen...

    YanıtlaSil
  18. Harika görüntüler içimiz açıldı

    YanıtlaSil
  19. Çook güzel görünüyorlar. İnsanın içi huzur dolar değil mi Serrose.. Ben de çok severim sonbaharı..

    YanıtlaSil
  20. ~Nalancim
    Hosgeldin sen ya gozumuz yollarda kaldi vallahi.Tesekkur ederim begenmene sevindim.Kirmizi agaclarin degisik bir havasi var degil mi?AMiiiin en kisa zamanda inasllah.Evet makinemin masallahi var;}

    YanıtlaSil
  21. ~Craft Womancim
    vallahi ne giycem derdi olmasa benim de en sevdigim mevsim :)Begenmene sevindim uzman gozu ne de olsa

    YanıtlaSil
  22. ~Flamecim
    Tesekkur ederim.He he sirindir :p
    Bende bende o sesler cok rahatlatici benim icin

    YanıtlaSil
  23. ~Icimden geldigi gibi
    Begenmene sevindim

    YanıtlaSil
  24. ~Cocukla Cocuk
    Sevindim :))

    YanıtlaSil
  25. ~N@zo
    sevindim canim begenmene evet yaa garip bir his oluyor icimde :)))
    Yukarida da dedigim gibi ne giycem derdini sevmiyorum sadece.
    Ince giysem usuyorum,kalin giysem daraliyorum.tam cuk bisey bulamiyorum hic :(

    YanıtlaSil
  26. ~N@zo
    sevindim canim begenmene evet yaa garip bir his oluyor icimde :)))
    Yukarida da dedigim gibi ne giycem derdini sevmiyorum sadece.
    Ince giysem usuyorum,kalin giysem daraliyorum.tam cuk bisey bulamiyorum hic :(

    YanıtlaSil
  27. Sokak resmini haftasonu bir gun mu cektin bombos..
    Cok duzenli goruuyor hersey ve agaclar muthis..

    YanıtlaSil
  28. Haydinscim resim bir is saatinde cekildi
    ama normalde de kalabalik degil yani normal hali budur :)
    begenmene sevindim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül