14 Ekim 2010 Perşembe

Kitabım Çıktı Aldınız Mı??



Bugün siyah hatta simsiyah bir gün benim için.Şimdilik bu konudan bahsetmeyeceğim ne size ne kendime.
Şimdi iki yol var önümde ağlamaya devam etmek ya da konuyu değiştirmek.Ben 2. yolu seçiyorum.

Bu  sene doğum günümde  hayatımın en güzel hediyesini aldım.Deli kız Seren ile bütün yaz herşeyi konuştuk.Yaşanananlar ,yaşamak istediklerim falan.Beni her daim can kulağıyla dinledikten sonra doğum günüm için bu sürprizi hazırlamış.Tabii ki biricik ortaokul arkadaşım Muzo'nun da yardımlarıyla.
Deli Kız Seren geceler boyunca blogumu taramış bazı yazılarımı gruplamış ve beni hüngür hüngür (mutluluktan ) ağlatan bir önsöz ile kitap haline getirmiş.Şimdilik sadece 2 adet ve 2si de benim :)

Bir gün gerçek olur inşallah yukarıdaki başlığı gerçekten atabilirim!

Deli Kız Seren bugün bir gol daha attı bana! Onu da daha sonra yazarım.

Seren iyi ki varsın dediklerimdensin! Teşekkür ederim

Not: şimdilerde kafamı meşgul etmeye çalıştığım tek konu Tokyo gezimiz.16-17-18 ekimde Tokyo'da olacağız.3 yıldır burdayım ve hiç gitmedim hştt çok ayıp ! Artık zamanıdır diyelim !

22 yorum:

  1. Çok güzel bir hediye :) bayıldım bu hediye fikrine.İnşallah bizlerinde alabileceği bir kitabında olur uzak olmayan bir zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. İki adette olsa bu harika bişey:))Belki çoğaltılabilir okumak isterim şahsen.

    YanıtlaSil
  3. Umarım çok önemli bir sorun yoktur. Varsa da halledilemeyecek birşey değildir. Tokyo'ya gittiğinde benden Shibuya'ya selam söyler misin? Çok özlemiş seni der misin? :)

    YanıtlaSil
  4. yorum birakmak için tikladığımızda açilan pencereden bile bilgece öğüt
    felsefi ve derinlikli nasihat aliyoruz : )
    otomatikman altina ağır başli uslu bişiler yazmak zorunda hissettiriyo insana kendini : )
    ee peki madem ;
    - ağlamak için güzel bi sebebin varsa, yada geçerli, yada içini bulutlandırmaya fazlasıyla gücü yeten
    ağla elbet
    bir nevi bir gidenimizin ardından su dökmeye benzer bazen bu
    güle güle git, güle güle gel, der gibi ...
    ayrıca ihtimal ya
    bu gün ağladıkların
    yani o içinden taşıp sızan damlalar
    belki yarınlarının toprağına süzülür
    ve daha yeşil bi gelecek bekler seni o yarında, bunu bilemeyiz değil mi : )/polyanna mod : )/
    - kitap mevzuna gelince
    ilerde çoklu basılınca isteriz elbet imzalısını : )
    ama hani haylaz çocuklar olur ya okumayı pek sevmez de
    resimlerine bakar öyle en çok : )
    bende öyle yapacak gibiyim
    eğer aynı fotoğrafı kullanirsan kapağında : )ki kullan : )
    çünkü çok hoş: )
    hem kompozisyonu fotoğrafın
    hem de fotoğraftaki sen : )
    neyse üzgün kız
    güzel olsun mümkünse gecesi senin
    en azından uyku molası versin hüzün,,
    dedim ve kaçtim : ) nasilsa görüşürüz yine ...
    /gene mi ? görüşürüz mü ? tühh yaa ,,deme hemen : ) gıciklıkkk yapmaa : )/

    YanıtlaSil
  5. wow.. gerçekten de süper bir süpriz olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Bu paha biçilemez bir şey! Ben de gerçekten kitabın olduğunu sandım ve "aa nereden bulabiliriz?" diyebilirdim eheh =))

    Yalnız kitap cidden süper olmuş.
    Bu da benim hayalimdir. Daha 17 yaşındayım ama geçen sene kitap çıkarmaya çalışmıştım. Sonra korktum mu ne bıraktım. Ama elimde kitabımın olmasını düşünmem bile çok büyük bir çılgınlık gibi.

    Ay çok konuştum. :$

    YanıtlaSil
  7. canını sıkan her neyse bırak gitsin.ne güzel dostaların var bak.insan hayatta kendini anlayan bir dostu varsa daha ne ister.

    YanıtlaSil
  8. ben de 2005 ekım ayında şiirlerimi kitap halıne getırmek ıcın cok ugrastım ama matbaacılar, o zaman öğrenci olan benden bayagı para istemişlerdi.dolayısıyla kitaplarım çıkamamıştı :(
    Seninki 2 tane de olsa senın adında ! ne mutlu ... bize de nasıp olur ınsallah =)

    YanıtlaSil
  9. Her zaman en iyi yol 2. yoldur ilki sinirle üzüntüyle insanın aklına gelendir ikincisi ise sakinleştikten sonra akla gelen yoldur umarım çabucak sıkıntından kurtulursun bu arada Tokyo'ya gideceksen eşimin abisinin resteurantının adresini mail olarak göndereceğim sana olurda gidersen bizde de selam söylersin belki.Balıkta gerçek Urfa yemekleri yer.

    YanıtlaSil
  10. yass

    evet canim bence de !!

    Haydins
    Amin canim insallah ben de bayildim.

    icimden geldigi gibi
    Cogaltilirsa haber veririm canim tesekkurler ;)

    ferulago
    Yani ne cok onemsiz ne cok onemli.Soylerim tabii ki seve seve :)

    Safak
    hahaha deli adam simdi bi dolu yazmissin hangisinden basliyayim cevaplamaya.
    Evet yorum bolumunu acinca ilk niyet bisiler ogreteyim :p
    agladim yeterince bence ama durmak bilmiyor o sebeple kendimi diger secenege zorluyorum cok aglamak iyi degildir diye !
    polyanna modum acik panik yok :)
    -hahaha o zaman sana ozel bol fotografli basim yaptiririm fotolara bastiririm yazilarimi sen oku diye :)
    sagol canim benim bu modu atlatmamda etkin buyuk !
    goruscez tabii kurtulamazsin bu kadar kolay !


    denizanasi
    degil mi ablacim ben de bayildim

    lynn mosa

    ahh ahh o gunler cok yakindir insallah :)en kisa zamanda gercek olur insallah hepimizin dilekleri :)
    daha cok konus lutfen :)

    kara kitap
    birak gitsin diyebilecegim birsey degil ama etkilerini azaltmam gerek
    evet haklisin iyi ki var !

    ecenur`un annesi mine
    Amin insallah en kisa sure de gercek olsun !


    herseyden azicik
    Evet ben de bi sure agladiktan sonra 2. yola gelebildim.Tabii ki seve seve mailini bekliyorum
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. harika bir hediye ya, insallah dileklerin gerçek olur!!! kapak resmine hayran kaldim, süper görünüyor!! =)

    YanıtlaSil
  12. harika bir sürpriz olmuş :)) dizi dizi kitapçılarda yerini almış halinide görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
  13. böyle güzel arkadaşlıklar oldukça yaşamak ne tatlı

    YanıtlaSil
  14. http://assortiek.blogspot.com/2010/10/vitrin.html

    YanıtlaSil
  15. vayyy süper bir hediye, bizim serene bak sen!!!! aferin ona nasıl da aklına gelmiş.inşallah canım ilerde dediğin gibi gerçek olur.
    bu sürpriz doğününde benim de parmağım olucaktı aslında, pastanı ben yapıcaktım, ama buzdolabımın bozuldu :( havalarda çok sıcaktı bu yüzden pastanı yapamadım... nasipse seneye inşallah...
    tokyoda güzel güzel resimler çek,bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  16. nasıl ince bir düşünce, muhteşem bir hediye :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Süper Serenn..süppper.

    YanıtlaSil
  18. harika bir hediye

    hediye budur işte;
    düşünülmüş,
    tasarlanmış
    emek verilmiş
    kişiye özel

    nice yıllar diliyorum
    iyiki doğdunn

    YanıtlaSil
  19. Zeynep A.
    Amin canim tesekkurler
    daha once bloga eklemistim bu resmi :) ordan almislar

    oytunla hayat
    Amin insallah tesekkur ederim

    mine
    evet sansliyim

    Assortiek
    ?????

    egeli
    yaaa ablacim ne yapti bizim kiz :)
    amin insallah ablacim
    evet evet duydum senden bir pasta alacagim var :)

    cocukla cocuk
    tesekkurler sevgiler

    Tanyasum
    Evet evet super Seren

    Mavianne
    sagol ablacim
    evet ayni dusunlere sahibiz
    tesekkur ederim ablacim

    YanıtlaSil
  20. vaaauv! daha iyi bir hediye olamaz sanırım!!!
    dilerim bir gün gerçekten kitabın basılır;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül