28 Ekim 2010 Perşembe

Harajuku

 Tokyo gezimizin 2. günü Harajuku'da alışveriş yapaak geçti.Bütün günü öyle yedik vallahi fotoğraf çekmedik desek yeri :S Ayıp bize
 Ama Harajuku alışveriş için bir cennet.Kim karşı koyabilir ki?
 H&M ,Forever 21 ,Zara ,Benetton,Top Shop ,Kidson oo aklıma gelenler bunlar.
 Broşür dağıtan çocuğun ayakkabıları :)
 İşte bunlar böyle ayakkabılara hastalar :)
 Zayıf olsam (zayıflasam ) alırdım her rengini ...
 Bu mağazanın mankenlerine bayıldım ben yahu !
  :)
 Sabah kahvaltımızı Subwayde yedik.Subway'i susamlı ekmeğini çook seviyorum
 Alışverişin sonunda Hub 'da (ingiliz pub ) dinlendik.
Harajuku'dan bir mağaza...

Tokyo gezisinde son 1 gün kaldı!

7 yorum:

  1. fazla fotoğraf çekemedik demişsin ama maşallah ne de güzel kareler yakalamışsın...okumak,fotoğraflarını izlemek çok keyifliydi...selam ile...

    YanıtlaSil
  2. eteklere bayıldım. ya hep gösterirler ya japonyadaki tuhaf kostümlü kızları. yani onlar gerçekten var mı ? yani broşür falan dağıtan olarak değil de, o giyim tarzına sahip?

    YanıtlaSil
  3. Ağzımın suları aktı sen alışveriş diyince.Ah ne güzel minik minik sevimli şeyler vardır orada.Kim kaybetmez ki kendini

    YanıtlaSil
  4. o tütütlerden bana almadın yaaa alacağın olsunnn:))))
    elbet gelirim japonya'ya elbet alırım tokyo'dan o eteklerden :)))
    bak içim eridi resmen bittim ben japonum bence:):)
    imza
    bir kıskancın mide krampları:):)

    YanıtlaSil
  5. Bir guzel Cift
    vallahi azicik oldu bu sefer :)

    Cok tesekkur ederim
    Sevgiler

    denizanasi
    yani var azinlik olsalar da boyle dolasanlari gorebiliyorsun etrafta :)


    Archilemi
    hem de nasil 5 er katlilardi gerisini sen dusun :)

    Sed

    Ahh ahh bilemedim bi dahaki sefere diyorum :)
    sen gel al diye almadim aslinda:p

    YanıtlaSil
  6. merhaba benim adim Arzu.size rozenasia@gmail.com adresinden mail attim fakat postmasterla geri geldi.Bende japonla evli ve japonyada yasiyorum sizi tvde izledim.eger sizde tokyo'da yasiyorsaniz arkadas olabiliriz diye dusunmustum.
    Benim adresim arzufidan78@hotmail.com
    bana geri donerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Bİ dahaki ziyaretinde harajuku sokak modasını da fotoğraflar mısın? Biz türkiyedeki faniler için. GÖrmüş olalım o anime kostümlü gençleri fln :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül