15 Ekim 2010 Cuma

Pentax Optio-Sualtı Kamerası

 Eee madem doğum günü hediyelerimi anlatmaya başladım Balığın hediyesini pes geçmek olmaz.Pentax Optio su geçirmez modelini görüp iç geçiriyordum ne zamandır.Hain balık senede kaç gün denize gideceksin ne gerek var diyerek beni vazgeçirmişti.
 Meğerse yeni çıkacak olan turuncu rengini beklemiş.Yazın japon arkadaşım Emi gelmişti onunla beraber yollamış.çook büyük sürpriz oldu.Emi'yi Nora da misafir etmişti bir kez daha teşekkür ediyorum.Onun yazısı ise burada tık tık Yukarıdaki fotoğraf Dilek yarım adası civarında Sermoon tarafından çekildi.
 Ayakkabısını kaybeden var mı? Sanırım gezi yatlarının birinden düşmüş.
 Yukarıdaki fotoğrafta benim yakışıklı kuzenim Cell-o bu  fotoğrafı çok seviyorum ben.Tam dalga geldiği anı yakalamışım!
 Deniz altı olur da balıksız olur mu?Bilince geriliyor insan yani ben geriliyorum.Bilmesem daha iyi sanki :)
 Sırıtan Serrose  :)
 Bu fotoğraf bu blogdaki en şebek fotoğrafım herhalde :) sırf damlacıklar için ekliyorum beni görmezden geliniz :)
Gece havuzda cekildi bu yuzden arka fon simsiyah :)


İşte denizde ,havuzda,gece ve gündüz yapabildikleri budur makinenin.Bir de videolarımız var ki onlar eklenmez tabii ki :)

Merak eden olursa 6 metreye kadar dayanıklı.

Balığıma da kocamaaaan teşekkür ediyorum
iyi ki var ve iyi ki benim kocam :) ( eşim,beyim lafını sevmiyorum ben )

8 yorum:

  1. harika bir hediye ve sürpriz balık bu işlerden anlıyor : )

    YanıtlaSil
  2. şu an da o fotoğraf makinesine sahip olduğun için seni acayip kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aman Tanrım! Hediye diye buna derim, şahane bişi yaa, taptım! :)) ben de istiyorum banane banane! :'/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, keşke 6m den daha aşağıya da dayanıklı olsa!!! Bu arada fotoğraflar çok hoş olmuş, havuzdaki baloncuklu fotoğrafını da çok sevdim ben! Güle güle kullan, aferin balığa adına yakışır güzel bir hediye almış:))

    YanıtlaSil
  5. Mine
    evet evet genel anlamda basarili :)

    kitap delisi Gizem
    ooo insallah sana da hediye gelir diyelim :)

    Tanyasum
    ben de ben de

    Modafobik
    umarim olsun senin dee :) en kisa zamanda

    Asli
    ben simdilik 6 m den asagisina inmiyecegim icin sorun yok ;)tirsiyorum da
    tesekkur ederim ;)

    YanıtlaSil
  6. Sırıtan serrose yazıyorsun ya her seferinde gülüşüne, ben gülüşünü çok beyeniyorum yüzümde tebessüm beliriyor.. her zaman gülmen dileğimle

    YanıtlaSil
  7. Sevil
    Cok tesekkur ederim o senin guzel gorusun :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül