2 Ekim 2010 Cumartesi

Kitaplığını Göster Projesi - Serrose


Ay çatlıyacaktım dünden beri sonunda oldu yani!!Firefoxtan girdim oldu.Nasıl yazasım var bir türlü ekleyemedim fotoğraf.
Neyse gelelim konumuza Ne öyle ne böyle bloğunun sahibi Ceren başlattı bu projeyi vallahi görür görmez çektim fotoğrafları ama ekleyemedim malum.Şimdi elimize makinelerimizi alıp kitaplıklarımızı fotoğraflıyoruz.Vallahi merak içerisindeyim.Benimki yukarıda bu Japonya'daki kitaplarım.Sol tarafın tamamı ,sağ tarafın ise sadece en üst rafı bana aitç
Malum evler küçük bu sebeple balığın kitapları,mangaları annesinin evinde kaldı.Kendi evimize bir kısmını getirdi ama onlar kitaplığımızda değil malesef.Mangaları 100 küsür ciltlik hiç kusura bakmasın bana yer kalmıyor diye onları dolap içine aldım :)
Her defasında yanımda kitap getirmeye çalışıyorum.Bu dönüşümde 20 adet getirebildim sırt çantamda.13 kilo yapıyordu o yüzden hala omuzlarım ağrıyor :)
Alttaki fotoğraf ise şuanda okumakta olduklarım :)
Evet şimdi sıra sizde yazmak isteyen herkes yazsın!gözümüz gönlümüz açılsın !

10 yorum:

  1. Yarın tembelliğimi yenebilirsem ben de çekeyim kitaplıklarımı:)

    YanıtlaSil
  2. murakami'yi görmek şahane.) baya da ortak kitabımız var, çok sevdim kitaplığını!

    YanıtlaSil
  3. ben flicre yükleyip html kodunu alarak yapıştırarak başardım. Başardım ama fikir olsun ..

    YanıtlaSil
  4. Haruki Murakami mi!!! En sevdiğim! Hatta "Sahilde Kafka" da favori kitabımdır! İyi okumalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Bi gün burada kocaman kitaplıklı evin olunca; temizlikçi falan arama e mii:))

    YanıtlaSil
  6. Tur otobüsüne bindiğin yerden 50 mt ilerde benim dükkan vardı keşke maili daha önce görmüş olsaydın:(( Dur bende çekeyim güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Sahilde Kafkaya bayılacaksın...Kitaplığı resimlemek harika fikir...

    YanıtlaSil
  8. cok begendim ben bu postu yapicam ben de:)

    YanıtlaSil
  9. Asli

    beklemedeyim :) hadi hadi ...

    Ceren
    Tesekkur ederim.Fikire bayildim!!Cok tesekkurler.

    funda
    nereye yapistircaz ? valla biraz daha detay alabilirim.

    S.
    Ben yeni basladim Murakami`ye sevecekmiyim bakalim.
    Tesekkurler

    Vamos Bien
    Amiiin sen varken bana kimse lazim degil :)

    herseyden azicik
    offf ya keske keske :( neyse yolu ogrendim bir dahaki sefere ugrarim ;)kitapligini bekliyorum!

    Lale ablacim
    sizin kitapligi gormek istiyorum hem de coook! hadi hadi hadi

    tuguna
    beklemedeyim ;)

    YanıtlaSil
  10. Asli

    beklemedeyim :) hadi hadi ...

    Ceren
    Tesekkur ederim.Fikire bayildim!!Cok tesekkurler.

    funda
    nereye yapistircaz ? valla biraz daha detay alabilirim.

    S.
    Ben yeni basladim Murakami`ye sevecekmiyim bakalim.
    Tesekkurler

    Vamos Bien
    Amiiin sen varken bana kimse lazim degil :)

    herseyden azicik
    offf ya keske keske :( neyse yolu ogrendim bir dahaki sefere ugrarim ;)kitapligini bekliyorum!

    Lale ablacim
    sizin kitapligi gormek istiyorum hem de coook! hadi hadi hadi

    tuguna
    beklemedeyim ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül