29 Ekim 2010 Cuma

Shinjuku

 Tokyo gezimizin 2. gününün gecesini Yoshi'nin blogger arkadaşları ile buluşmaya ayırdık.Yoshi Mixi diye bir paylaşım sitesinde uzun zamandır blog yazıyor.Mixi Japonya'da Facebook'tan daha meşhur.Son zamanlarda twitter benzeri bir uygulamaya da başlamışlar.
 Buluşma Shinjuku'da bulunan İstanbul restoranda yapılacaktı.İstanbul restoran sanırım Japonya'daki ilk Türk restoranıymış.Planı blogger arkadaşı yaptığı için müdahele edemedim.Yoksa sevgili Funda'nın abisinin restoranına gitmeyi çok istiyordum.Bir daha ki Tokyo çıkartmamızda umarım.Aslında buluşamadığımız çok kişi oldu benim Japon arkadaşlarım,Twitterdan yeni tanıdığğım Gönül ilk kez gittiğimden planlar önceden yapılmıştı ve plan dışı çok yorulduk +uyuduk zamanımızın çoğunda.
 Neyse restorana giderken çekilmiş yengeç restoranı fotoğrafı.Japonya'nın sanırım en ünlü zincir yengeç restoranı (nasıl bi cümle kurdum bilmiyorum)
 Kırmızı ışıkta beklerken gördüğüm en ilginç bisiklet :)
 Malesef restoranda ve arkadaşları ile fotoğraf çekilmeyi unuttuk :S Blogger arkadaşları bana karşı çok nazik ve ilgililerdi.Planımıza Tokyo camisini ve Tokyo kulesini dahil etmediğimizi (edemediğimizi) öğrenince araba ile dışarıdan görmeyi teklif etti.
 Tabii ki kabul ettik.Gecenin bir yarısı camiiyi dışarıdan da olsa görmek güzeldi.tarihini unuttum ama uzun yıllar önce Kazak Türkleri tarafından yaptırılmıi sonra zarar görmüş.Bir kaç yıl önce konsolosluk ve burada yaşayan Türkler tarafından restore edilmiş.Ve kullanılan taşlar bizim ülkemizden gelmiş (sanırım )
 Ve Tokyo kulesi.Aslında merdivenlerle çıkılıyor ama biz gecenin bir körü gittiğimiz için dışından baktık sadece.Yani tekrar gitmek için sebep yarattık .
Veeee Burger King :) Japonya'da Burger King sadece Tokyo'da var diye bir duyum almıştım.Şimdiye kadar gördüğüm ilk ve tek Burger King Japonya'da :)

Not: Japonya'ya ilk geldiğimde sadece Mc donalds yiyebiliyordum.Şimdi kafanızda Türkiye menüsü canlanmasın :S yani aynı olanlar var tabii de geneli farklı en büyük şok ise patatesin yanında ketçap +mayonez vermemeleri :( sade kuru kuru yiyoruz :)
Ben en iyisi bir mc donalds yazısı hazırlayayım :)

Gün 2 bitti
Kalan gün 1

8 yorum:

  1. Olsun varsın bir dahakine inşallah bu arada caminin hocası da arkadaşımızdı:))

    YanıtlaSil
  2. fotograflar bir harika.. böyle güzel şeyleri paylaştıkça çok mutlu oluyorum serrosecim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ben dünyanın her yerinde en az istanbulda olduğu kadar burger king var sanıyorum. neden se:))))
    Cami de aynı Mimar Sinan'ın camileri gibi...
    Zaten çok benziyor kültürlerimiz değil mi??
    Çok sevindim arkadaşlarla tanışmış olmana.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Tokyo'ya gidip de Burger King ve Tokyo camiine uğramamak olmazdı tabi. :)

    Bisiklet şahaneymiş yanlız.

    YanıtlaSil
  5. İyiyim ben iyi:))) tersten çok yakınız ha.. Bugün konuştuk Japonyadan gelinse tersten gelinir heralde diye.

    Nee burger King bi tane mi vaaar?

    YanıtlaSil
  6. Herseyden Azicik

    Insallah gideriz bir daha ;) oo Tokyo sizin mekan desene

    a.gizem
    canim cok tesekkur ederim beni mutlu ettin sozlerinle ;)
    sevgiler

    red purple
    Ben de oyle saniyordum buraya gelmeden once :)
    Evet yani hem benziyor hem benzemiyor :)
    Sevgiler

    Griffith
    oo taslama sezdim yorumunda :)

    Evet ben de sevdim ;)

    Tanyasum
    ooh ooh varilmis sag salim :)
    ses ettin iyi geldi habersiz birakma
    Alisin ucak macerasi nasildi?
    evet tersten geliniyor :)
    sanirim bir tane :)

    YanıtlaSil
  7. Serrose,

    Tanya varmış dicektim hahahahaha:))ama benden önce buraya bile varmış:)

    Neeee tek Burger King mi?

    Ama suşi var normal SushiCo var mı peki pıhpıhphıphıh:)

    YanıtlaSil
  8. İyi gezmeler serrose :)) Baktıkça insanın içini açan fotolar...
    Bu arada bende ödülün var haberin ola :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül