24 Temmuz 2012 Salı

Şeker

Şeker bir sokak kedisi.Geçen hafta ananem alıp bize getirmişti.Balkonda bırakıp gitmiştik.Geldiğimizde bulamadık annesi alıp götürmüş.Sonrasında hiç göremedik.Ta ki bugüne kadar.

 Bugün ananem elinde Şeker ile beraber odaya girince çok sevindim.Annem de ananem de evde pet besleme cesaretini gösteremiyorlar.O yüzden ısrar etmiyorum.Ama ben Türkiye'de kaldığım sürece Şeker benimle takılacak buna izin çıktı :)
 Bütün gün evde takıldık.Kucağımdan inmedi desem yeridir.
 İpad'de oyun oynamaya bayılıyor kerata :) Ama çabuk sıkılıyor akıllı bıdık!
Bu halde epeyce uyumuşuz :) Canım yaaaa :)




Bir de bonus video :) iyi seyirler!

11 yorum:

  1. ooyyy çok tatlı bi kediymiş ama azcık kilo alması lazım sanki :))

    YanıtlaSil
  2. bi de karamel görmesin,kıskanabilir :)

    YanıtlaSil
  3. ismi kediciğer çok yakışıyor gerçekten çok şeker :3

    YanıtlaSil
  4. Benim bıyıklı prenseslerimden tombiş olanın adı da Şeker;) Selamı var adaşına:D

    YanıtlaSil
  5. Sonra sokağa mı bırakacaksın :(

    YanıtlaSil
  6. daha yavruymus bu minnos karamel hanima arkadas cikti:) ipad de oyun oynama konusunda cekisebilirler sanirim:) her gununun seker kivaminda gecmesi dilegiyle iyi tatiller

    YanıtlaSil
  7. Adı gibi kendi de şeker :) Benim kızıma çok benziyo keşke hep sizinle kalabilse :(

    YanıtlaSil
  8. Japonyaya gitmeden kıyafetlerini bol kokulu bir şeyle yıkamanı tavsiye ederim. Çünkü kediler birbirlerinin kokularını çok çabuk hissederler. Ayrıca kediler insanları sahiplenir. Bu yüzden karamel kıskanabilir.

    YanıtlaSil
  9. Aman pekde tatlı aynısından bende de var 1,5 aylık sokakta buldum ,evimizin neşesi oldu adı da çapkın sisinki kız mı :) ?

    YanıtlaSil
  10. tatil arkadaşın oldu yane :) ne güzell...

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı canım benim tam "şeker":) Şeker'le ilgili yeni havadisler var mı?:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül