19 Temmuz 2012 Perşembe

Annem Beni Çok Seviyor



Bir sıralama yapmak gerekirse 1-Mabel 2-Şıpsevdi 3-Falım damla sakızlı olur galiva benim için.
Eskiden bu listeye tipitip,mino,big babol ve sulugöz de girerdi ama ya yoklar ya da eskisi gibi değiller.

Tabi biliyor annem neyi sevip sevmediğimi.Markette şıpsevdiyi görünce paketi ile aldı bana :)
Aslında kimse ile paylaşmamam lazım ama veriyorum herkese :)

Olsa mavi renkli olanından alacaktık ama yoktu.Onu daha çok seviyorum ben :)


Anne çoook teşekkür ederim.Çok mutlu ettin beni :) Bu bitince mavisini de beklerim artık :)


8 yorum:

  1. Çapon gülüm, seni sadece annem değil herkes seviyor :))) Mucuksss

    YanıtlaSil
  2. ah ah çocukluğuma hatta ergenliğime gidip geldim bu paketi görünce, içinden çıkan sözlü yazıları biriktir emi, ilerde bakıp gülümsetir onlar insanı:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ya annenin bunu düşünmesi harikaaa

    YanıtlaSil
  4. Tam da bu yazıyı okurken annem yanımdaydı,bak bana bi sakız almadın diye tribimi attım hemen:p
    şaka biyana en guzeli turuncusu bence:)
    keyifle çiğne:D
    blog cok tatlıymış ya nası daha önce kesfetmedim sasırdım,kocaman öper kacarım!
    bana da bekleriim:)

    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ben de kutusuyla alıyorum bu şıpsevdileri,bayılıyorum.mutlu ediyor beni. :)) annenin yanına şımar şımarabildiğin kadar.

    YanıtlaSil
  6. ben de hala çok seviyorum bunuuu

    YanıtlaSil
  7. Eee boşuna dememişler ne varsa eskilerde var diye.. Beni en iyi anlatan 90'lı yıllardır der dururum.Gerek müzik, gerek yiyecek-içecek.. Kimi zamanda çocukluğumuzda çıkan objeler olsun.. Mabel'e gelince de Buket Uzuner'i de anmadan geçemeyeceğim.. Okumayanlara tavsiye ederim 'kumral ada-mavi tuna' zira okuyanlar ne demek istediğimi anlamıştır.Annenize sevgiler, size de bol çiğnemeler efendim :)

    YanıtlaSil
  8. süper :) bence hepsini japonya da çiğne :)) patlata patlata :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül