26 Temmuz 2012 Perşembe

Plaj Çantamda Neler Var?

 3 haftadır Türkiye'deyim ve sadece 2 kere denize gittim.Çok ayıp bana deyip üzerimdeki uyuşukluğu suya salmak için attım kendimi denize.Ben Güzelçamlı'yı çok seviyorum.Davutlar da güzel tamam :)
İşte hazır gitmişken sizin için video çektim.Hatta bundan sonra bir sürpriz de gelebilir :)
 Bu sahilde çektim videoyu.Tam bu noktada :)

Bakalım neler varmış?






Videoda adı geçen sualtı kameramın yazısı için buraya tık tık 


Sualtı kamerası ile Filipinler'de yaptığımız Sea walking videomuz için buraya tık tık :) bence çok seveceksiniz videoyu kaçırmayın :)


4 yorum:

  1. sergül abla senin bu çantamda ne var yazılarını çok seviyorum :) hani insanlarda garip bir zevk olur ya başkasının çantasını kurcalamak gibi(ki benim öyle bir zevkim yok :P :D) sanki öyle oluyor :D
    filipinlerde olan yazın çok eğlenceliymiş sergül abla :)

    YanıtlaSil
  2. Teyze görünmek istemiyor ama ellerden bile belli olmuş zarafet:) Slmlar.Aynı güneş kremini ben de kullanıyorum çok severek:D

    SEvgiler<

    İYİ EĞLENCELER.

    Ananeye slmlar,ellerinden öperim.

    mehtap

    YanıtlaSil
  3. çantamda ne var videolarına bayılıyorum,bi de plaj çantası olunca daha bi başka güzel olmuş :) şimdi sualtı çekimini izlicem :) sevgiler,teyzeye selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. bikini mevsimi nsl ? sergul abla

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül