2 Ekim 2017 Pazartesi

Yine Neler Neler Aldım Ben


iherb'den yapacağınız  ilk alışverişinizde  indirim kazanmak için QSR131 kodunu kullanmayı unutmayın :)




Videoyu izlemeyi unutmayın :)

Önce diş macunları ile başlayalım!

Jason Natural Sea Fresh için buraya tık tık 

Jason Natural Power Smile için buraya tık tık

Makyaj fırçaları 

EcoTools Eye Enhancing Duo Set için buraya tık tık

E.L.F. Small Tapered Brush için buraya tık tık 

E.L.F. Blush Brush için buraya tık tık 


Özellikle tırnaklarım için aldığım vitamin (hala başlamadım içmeye)

Neocell Super Collagen için buraya tık tık 

Temizlik ürüne geçelim mi?

Method Sea Minerals Hand Wash için buraya tık tık 

Mrs. Meyers Honeysuckle Hand wash için buraya tık tık

Mrs. Meyers Honeysuckle Multi-Surface Everyday Cleaner için buraya tık tık 


EOS ürünleri

Shave Cream Lavender Jasmine için buraya tık tık 

Hand Lotion Delicate Petals için buraya tık tık 


Eee bir de maske tabii :)

Queen Helene Mint Julep Masque için buraya tık tık 


Veeee tabiii ki ekmek karışımlarım (çok heyecanlıyım)

Bob's Red Mill 10 Grain Mix için buraya tık tık

Bob's Red Mill 100% whole wheat için buraya tık tık 

Bob's Red Mill Rye Bread için buraya tık tık 



Diğer iherb yazılarım

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Organik Alışveriş için buraya tık tık 

Yine Organik Alışveriş için buraya tık tık 

iherb alışverişim için buraya tık tık 

Aşık Oldum!!! Şiddetle Tavsiye Ediyorum için buraya tık tık 

2 yorum:

  1. Neee, çay yok mu bu sefeeer? :() güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Küçük şeylerle mutlu olmayı hatırlıyor insan seninle...
    Bir daha hissetmeyeceğimi düşündüğüm bir histi,canlandı:)birey olduğumu hatırlatıyorsun bana teşekkürler.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül