9 Ekim 2017 Pazartesi

İlk Temas: Amazon'un Kayıp Kabilesi



Bütün kıyafetlerimi yatağın üzerine dökmüştüm, dolabımı düzenleyecek ve ütü yapacaktım. Ütü yaparken hadi bir belgesel açayım kendime dedim.

Tabii ki Netflix girdi devreye ve İlk Temas: Amazon'un Kayıp Kabilesi'ni açtım. Daha önce duymamış, hakkında araştırma yapmamıştım. Şansa onu açtım yani.

Bu arada yaza doğru oluyor bu anlattıklarım. Havalar ısınmaya başlamıştı ve ben ütü yaparken terliyordum. Klima açsam mı açmasam mı? Neden bu kadar kıyafet var? Niye hepsine bir anda giriştim gibi sorularım vardı kafamda.


İşte tam da o an! Videoyu durdurup şu satırları yazdım telefonuma!


21 Nisan'mış. Düzenlemedim aynen o gün yazdığım gibi kalsın istedim.

Gözünüzün önünde büyükanneniz jaguar tarafından yeniyor ve siz çaresizliğin dibini yaşıyorsunuz.

Efsun'u kaybettikten sonra şükür ediyorum diye çok şaşırılmıştı. Tabii ki şükür ediyorum halime
iyinin iyisi, kötünün kötüsü var.

Bir sorun kendinize bugün neyi dert edindiniz? Ve bu dert büyükannenizin jaguar tarafından öldürülmesinden daha çaresiz bıraktı sizi?


Biraz bakış açımızı değiştirsek ve hiç unutmasak dünya çok daha güzel bir yer olacak!

Allah yardımcımız olsun!


Bu sene bol bol belgesel izle sözüm vardı kendime. Durumlar fena! Birkaç tane daha var izlediğim ama o da başka yazıya!

Netflix harici bulunabilir mi bilmiyorum ama bulursanız mutlaka izleyin!

Daha önce izlediğim belgeseller için buraya tık tık 

5 yorum:

  1. ++++ google +1 yapamıyoruz artık sanırım :) Öyle çok yerli yersiz üzüntü yaşıyoruz ki :/ Sonrasında düşününce bunun için mi günlerce başıma ağrılar girdi dediğim çok oluyor ..

    YanıtlaSil
  2. Kablolu TV var. Favoriler 1'e belgesel ve eğitim kanallarını attım. TV yi açınca gereksiz kanalların hiç birini görmüyorum. Bu yüzden az kullandığım TV yi de oldukça efektif olarak kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Insanoğlu bu sergülcüm ulaşamadiginin delisi ulaştiginin da nankörü hepimiz icin gecerli...

    YanıtlaSil
  4. Insanoglu boyle bisey sergulcum guzel bir ayrintiya deginmissin. Gercekten ulasamadiginin delisi ulastigininda nankörüyüz...

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu sana...İnancın öyle güzel ve öyle yerinde ki; sadece maşallah diyorum sana... Hep böyle güçlü kalacağına inanıyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül