1 Ekim 2017 Pazar

Sen de Anlatsana #9



Bazen bir şeyi seversin de neden sevdiğini bilmezsin.
Tıpkı bu fotoğrafım gibi.
Beni çeken şey ne bilmiyorum.
Her defasında başka bir duygu sarıyor içimi.
Kimi zaman ürperiyorum
kimi zaman gülümsüyorum
kimi zaman çok kalabalık
kimi zaman da çok yalnız 
geliyor bu fotoğraf bana...

Sizdeki hissi çok ama çok merak ediyorum.
Dönün başa bakın fotoğrafa ve sorun içinize ne hissediyorsun diye!
Ben burada yorumlarınızı bekliyor olacağım.

Haaa baktınız bu yazı size yetmedi, o güne götürebilirim sizi :)
O günün yazısı için buraya tık tık 


Sen De Anlatsana serisinin diğer yazıları için buraya tık tık  

20 yorum:

  1. Güzel yazı için teşekkürler. Blog isminden de anlaşılacağı gibi yolun başındasın daha.
    Kim bilir belki ne güzelliklerle ve zorluklarla karşılaşacaksın bilmeden. Ama yol senin yolun olacak . Sana özel ve güzel.
    Yollarımızın hep açık olması dileğiyle

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. İçinde birçok duyguyu barındıran bir fotoğraf gerçekten de...❤

    YanıtlaSil
  3. Yeniden başlamaktan korkuyormuşum gibi bir his uyandırdı bende kendimi düşündüm fotoğrafta ve öyle hissettim yeniden başlarsam önceki hayatımdan vazgeçecekmişim gibi

    YanıtlaSil
  4. düşünmek, yalnız kalmak , kendini sorgulamak ve manzaraya bakıp müzik dinlemek için fevkalade bir yer ...

    YanıtlaSil
  5. Bir eşikten atlatıp yeni bir hayata başlar gibi, cesurca..

    YanıtlaSil
  6. Birinci köprü zorlu bir yol. Bu köprüdeki o her bir direk sanki bir kişi ya da bir olay. Bunlar benim zorlanacağım türden kişiler ve olaylar. Git gide her şey daha da şiddetleniyor. Gittikçe insanlar daha katlanmaz, daha bi yapmacık geliyor. Çoğu şey bana zıt ve beni üzen, içimi daraltan, kalbimi sıkıştıran, gece yastığa başımı koyduğumda çoğu kez yastığı sırılsıklam bırakmama neden olan şeyler. Eğer birinci köprüyü aşabilirsem, ikinci köprüye ulaşabilirsem, daha rahatlamış, tecrübe sahibi olmuş, kendisini tanımış, iç dünyasını keşfetmiş ve keşfetmeye devam eden olan biri haline gelmiş olacağım. Bu nice zorluklara göğüs gerip, zorlukların içinde mutluluğu keşfetmek de benim elimde, umudumu yitirip, kendime güvenmeyip, o köprüden atlamak da. Ben şu an birinci köprüdeyim. Uzun bir süre orada ilerleyecek gibi görünüyorum. Bu köprüyü insanlara ve kendime en az zarar vermiş, onca şeyin arasına azıcık umut serpiştirmiş, Hak yolundan, doğru yoldan olabildiğince ayrılmamış bir şekilde aşmak istiyorum.
    Umut bizim yaşarkenki rüyalarımız gerçekten de. Umut; bom boş, kurak arazide yem yeşil bir bahçe, gözlerdeki o pırıltı gibi. (Yanlışlıkla sayfayı yeniledim. Yazdıklarımın birkaçını unuttum :( )

    YanıtlaSil
  7. Bana memleketimi anımsattı, nehrin üzerindeki asma köprüden geçerken duyduğum hisler geldi aklıma..

    YanıtlaSil
  8. Birgün bir köprüden geçeceksin, diğer uçta seni neyin beklediğini bilmeden...Ama güneşin seni takip edecek, yolunu aydınlatmak için, korkusuzca yeni yolculuklara götürecek, yeni maceralara, her gittiğin yere aydınlığınla gideceksin, bütün güçlü ve iyi insanlar gibi...

    YanıtlaSil
  9. Bende yalnızlık ve karmaşa hissi uyandırdı

    YanıtlaSil
  10. Bana tam olarak The Hobbit: An Unexpected Journey filmini anımsattı. Bilbo, Hobbitton'daki o şekerim renkli hayatını bırakıp doğru olduğuna inandığı bir yolculuğa çıkıyor ya hani. Ucunda ne var bilmiyor pek, ama Gandalf'ın güzel bir lafı onu etkiliyor: "Dünya senin elindeki haritada gördüğün şey değil, kapının dışındakidir" diye. İşte bana bunu çağrıştırdı. Bu blog da adı dahil bir unexpected journey gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  11. Soruna baktım...
    Bloğunun adına baktım...
    Resme baktım sonra da...
    İnişler bitmiş, düz yola adım atmışsın, boşlukları atlamak, mutlaka bir yol vardır aşılacak der gibi çıkmışsın yola zaten gibi...
    Tekrar baktım resme...
    Köprü...
    Korunaklı...
    Sırtında yükün...
    Pembe renkli çanta, gülümser gibi...
    Etrafı seyre dalışın, yaşama dair, umuda dair gördüklerin, gördüklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl içime işledi yorumunuz!
      Amin desem olur mu?
      Sevgiler benden size

      Sil
    2. Karşılıklı bir duyguydu sanırım... O resmi oraya boş yere koymadığını hissediyordum... Yaptığın pek çok şeyde bunu hissediyorum desem...
      Sevgiler...

      Sil
  12. Köprüler bende hep olumlu çağrışımlar yapar. Ulaşmak istenen yere götürür ayak basanı :) Bu resim bana huzur verdi.

    YanıtlaSil
  13. Umut. Baştan sona umudu görüyorum fotoğrafta. Hayallerinin peşinden gidişini. Umudunu asla kaybetmemen ve hayallerine ulaşman dileğiyle. Sevgiyle kal. 😙

    YanıtlaSil
  14. ilk dikkatimi çeken şey öndeki ağaçların kuru arakadaki ağaçların yeşil alması geçmiş ve geleceğimiz anlatıyormuş gibi geldi.Geride bıraktıkların hala taze ve canlılar gelecegimizdekiler henüz belli değil onu canlandıracak şekillendirecek sensin gibi :D

    YanıtlaSil
  15. Taşlı çakıllı zorlu yollardan geçilmiş.Dingil bir zaman ve köprü üstünde seyre dalınacak bir manzara.ve tabii köprünün sonunda seni bekleyen bir dost,elinde bir fincan kahve.Afiyet olsun.
    hayal gücümü bira zorlamış olabilirim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Ulvi birşeyler var bu resimde.Bir kapıdan geçince başka bir yol var gibi.Bir boyut farkı var.Aslında siz de bunu hissetmişsiniz,burda yayınlıyım da diğerleri de benim gördüğümü görmüş mü merakı var.

    YanıtlaSil
  17. Hayatın ipden yapılmış bir köprü olduğunu, adım attıkça kalbimizden parça parça kopan duyguları hatırladım. Boğulmak ya da koşarak karşıya geçmek bizim elimizde.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül