28 Temmuz 2016 Perşembe

Korkuyorum



2 gün sonra Türkiye'de olacağım.

Korkuyorum

insanların patavatsızlıklarından, 
kırılacağımdan
kıracağımdan korkuyorum.

Karşıma geçip ah vah edecekler
hadi 2. çocuğu yapın diyecekler
Efsun neden öldü diyecekler
ve ben ne kadarına tahammül edebileceğimi bilmiyorum.

İnsanlardan kaçmak istiyorum

kendimi eve kapatmak

her gün kızıma gitmek

sadece bunları istiyorum.

Annem, ablam yanımda olunca daha iyi olacağım biliyorum

onlar koruyacak beni

ama korkuyorum işte.

Mart ayında 'ilk defa' tek başıma minibüsle kızıma gitmiştim.
Orada saatlerce kaldım, tabii ki ağladım

yanımda ayna yoktu ama yüzüm, gözüm ne halde tahmin edebiliyordum
eve dönerken markete uğrayabilmek için erken indim minibüsten

tam o sırada çocukluğumu bilen bir teyze ile karşılaştım
oğlu ile arkadaşız
nerede görsem konuşuruz
adımı bilir
beni bilir her şeyi bilir
yabancı ülke görmüş, geçirmiş bir kadın
sanırsın

naber sergül nasılsın dedi
benim sesim bile çıkmıyor
ayakta duramıyorum, öne geri sallanıyorum
iyiyim dedim
yanındaki kadına dönüp
kızı ölen arkadaş dedi

bu haldeyken, böyle tanıtıldım
kötü niyetle mi yaptı
sanmam
ama ne yaptığının
ne söylediğinin farkında değildi.

işte 
sırf iyi niyetten ne kadar canım yanacak bakalım
çok korkuyorum



48 yorum:

  1. Ablacım sen iyi birisin,gönlün temiz üzülmek sana yakışmıyo bunlar sadece sınavın ama her zaman yanındayız iyiki varsın sergül ablam

    YanıtlaSil
  2. Rabbimden senin için güç ve sabır diliyorum tüm güzellikler seni bulsun ❤

    YanıtlaSil
  3. şu saatte şunları okudum üzüldüm yine gerçekten insanlar bazen çok acımasız olabiliyor yarayı sarmak yerine nerden tutsamda kanatsam diye sen ne olur insanların böyle olmadığını düşün bilerek yapmadıklarına inan dilin kemiği yok der yaşlılarımız geçirip görmüş insanlarımız gerçekten yok dualarımız seninle sen ne olursa olsun güçlü olmak zorundasın ve geldiğinde lütfen sadece kendine odaklan seni üzebiliceğini düşündüğün insanlardan kaçın yada terle çünkü kimse senden daha değerli değil rabbim burda geçirdiğin zamanı hayırlı ve güzel eylesin sen, bize inandıktan sonra herşeyin üstesinden gelecğini kanıtlamış güçlü birsin rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin gönlüne ruhuna kalbine hep huzuru işlesin inşallah çok seviyorum seni umarım güzel anılar biriktirrisin burda sevgiyle kal şimdiden yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  4. sana sadece klasik olacak ama derdi veren Allah Gücünü de verir demek gelebiliyor :( :'( sana ne kadar sıkma canını desek de içi boş bir cümle olduğunu biliyorum çünkü bunu isteyerek bilerek yapmıyorsun onun için öyle demek yerine ALLAH GÜÇ SABIR VERSİN DEMEK DAHA İYİ OLABİLİR SANIRIM :( :/

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten insanlar ağızlarından ne çıkıyor nereye gidiyor bilmiyor.
    Çünkü herkes kendi sıkıntısını üzüntüsünü acısını biliyor başkasını anlamıyor belki anlayamıyor belki anlamak istemiyor o yüzden kim ne söylerse söylesin herkesin kendi acısını bildiğini o yüzden böyle olduğunu düşün ve katlanmaya kendini yatıştırmaya bak.insanları fazla ciddiye almayacaksın ki onların bazılarıda seni almadığı gibi kimseye açıklama yapmak güzel görünmek iyi olmak zorunda hiç değilsin içinden nasıl geliyorsa öyle ol öyle davran karşındakine boşver kısacası insanların beyni reklamı çeker mıknatıs gibi bir süre bunla idare eder yeni bi reklam çıkınca da ona saldırıverir. Kısır döngü böyle kendine iyi bak iyi ol ben seni takip etmeyi seviyorum iyi yolculuklar;)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten insanlar ağızlarından ne çıkıyor nereye gidiyor bilmiyor.
    Çünkü herkes kendi sıkıntısını üzüntüsünü acısını biliyor başkasını anlamıyor belki anlayamıyor belki anlamak istemiyor o yüzden kim ne söylerse söylesin herkesin kendi acısını bildiğini o yüzden böyle olduğunu düşün ve katlanmaya kendini yatıştırmaya bak.insanları fazla ciddiye almayacaksın ki onların bazılarıda seni almadığı gibi kimseye açıklama yapmak güzel görünmek iyi olmak zorunda hiç değilsin içinden nasıl geliyorsa öyle ol öyle davran karşındakine boşver kısacası insanların beyni reklamı çeker mıknatıs gibi bir süre bunla idare eder yeni bi reklam çıkınca da ona saldırıverir. Kısır döngü böyle kendine iyi bak iyi ol ben seni takip etmeyi seviyorum iyi yolculuklar;)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten insanlar ağızlarından ne çıkıyor nereye gidiyor bilmiyor.
    Çünkü herkes kendi sıkıntısını üzüntüsünü acısını biliyor başkasını anlamıyor belki anlayamıyor belki anlamak istemiyor o yüzden kim ne söylerse söylesin herkesin kendi acısını bildiğini o yüzden böyle olduğunu düşün ve katlanmaya kendini yatıştırmaya bak.insanları fazla ciddiye almayacaksın ki onların bazılarıda seni almadığı gibi kimseye açıklama yapmak güzel görünmek iyi olmak zorunda hiç değilsin içinden nasıl geliyorsa öyle ol öyle davran karşındakine boşver kısacası insanların beyni reklamı çeker mıknatıs gibi bir süre bunla idare eder yeni bi reklam çıkınca da ona saldırıverir. Kısır döngü böyle kendine iyi bak iyi ol ben seni takip etmeyi seviyorum iyi yolculuklar;)

    YanıtlaSil
  8. Hic yanmaz Can'ınız insallah 🙏❤️

    YanıtlaSil
  9. Allahım yüreğine su serpsin. .

    YanıtlaSil
  10. Dilerim korktugun hic birsey gerceklesmez..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba abla. Sana arada abla derim arada Sergül, bazen Serkuş. Aynen senin yaşlarındaki kuzenlerimle nasılsam öyle..
    Ben sana bazen yorum yazarken çekiniyorum hani acaba cümlelerim yanlış anlaşılır mı diye. Ve hiç kırılır mısın diye düşünmedim çünkü kıracak bir şey söylemedim. Ama genelde esprili yazıyorum ve mimik olmadığı için tabi ki yazı dilinde sinirlendiriyor mudur seni acaba diye düşünüyorum. Seninle ilgili tek çekincem seni kızdırmak. Şimdi ben seni yüzyüze tanımadığım, sadece bizimle paylaştığın ölçüde takip edip kendimce çıkarımlarda bulunduğum için, gördüğüm baz örnekler üzerine de sinirlendiği zaman lafını esirgemeyen biri olduğunu düşündüm hep. İşte bu yüzden sana youtube, instagram ve facebook gibi mecralarda yorum yazarken de hafiften acaba onu sinirlendirecek bir şey mi dedim, ya öyle bir istediğim olmadığı ve sadece onu gülümsetmek veya güldürmek istediğim halde öyle anlayıp da beni terslerse, ya üzülürsem diye düşündüm. O zaman ne yapardım, yorum yazmazdım.. Yazmak istesem de çekinirdim.

    İşte olay burada başlıyor. Sen, yaşadıkların ve içinde bulunduğun aşırı hassas bir durum nedeniyle zaten kendinle savaşıyorken, neden başkalarının densizliğini tolere etmeye çalışıyorsun? Hassas olan sen, dikkatli konuşması gerekenler onlar. Onlar bunu düşünmüyorsa, sen neden onları düşünüyorsun? Ne derler bilirsin, ağlarsa anam ağlar.. Sen ağladıkça, annen ağlar. Seni kozo olon orkodoş diye tanıtırken o karı eve gittiğinde unuttu bile bu dediğini, ama sen unutmadın. Demek istediğim Serkuşum.. Artık dimdik durma vakti. Artık birinin senin ve evladın hakkında yorum yapmalarını engellemen gereken vakit. Sen ki hazırcevap bir insan, sen ki lafını esirgemeyen çata çat konuşan kız. Ya bırak şu insanların ne söylediklerini, sen konuş artık! Atma artık içine, yazıyorsun tamam da duymaları lazım artık dimi? Canını mı yakıyorlar; "canımı yakıyorsunuz lütfen susun" deme abi anlamıyorlar işte, kes sesini artık de. Kes de ya ben sana benim evladım hakkında konuşma hakkını ne zaman verdim? Yaşı mı büyük, e ona göre davransın o zaman. Kim ne diyecek, tersleyip susturduğunda annesi kötü eğitmiş mi diyecekler senin için? Desinler? Desinler ya afedersin mikmişim terbiyesini, sana bir şey olmasın. İçine ataaa ata için çıktı mk. Artık şu insanları düşünmekten vazgeç abla, artık lütfen ya!

    Ya sen güçlü kadınsın, acınla savaşıyorsun. Acının üzerine gidiyorsun. Sen bununla savaşırken bir de bu tiplerle savaşıyorsun? Takipçisinden tut komşusuna kadar hepsi bi tuhaf zaten bu Türkiyede. Senin acın sana yeter yav, bir de bunlarla uğraşma nolur içindekiler söyle ve def et böcekleri.

    Seni seviyorum bi de. Öptüm gözlerinden, ağlama

    YanıtlaSil
  12. Korkma korkarsan başına gelir kimseyi duyma yokmuş gibi düşün güçlü ol seni sevenler yanında biliyorum unutamiyosun ama öyle yada bole bu kahri cekilmicek dünyada yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  13. allah yardımcın olsun ablam allah sabır versin bol bol

    YanıtlaSil
  14. allah yardımcın olsun ablam allah sabır versin bol bol

    YanıtlaSil
  15. Sonuç, "yurdum insanı" denen olay rezil bir şey. Ne biçim aklınız var be!

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Sergül abla ben uzuuun zamandır seni severek takip ediyorum yaşım 25 asla öğüt ders vs olarak düşünme lütfen . Herşey en kötü gittiği zaman başlar herşey o zaman yeniden doğar ruhun tam tükenmeden yeniden şarj olmaya başlayamazsın ve sen şarj oluyorsun ve ben inanıyorum az kaldı o güzrl günlere . Geçmiyor abla ama alışıyosun sana yemin ederim alışıyorsun abla . İnan seni böyle görmek bizleri o kadar üzüyor ki anlatamam . Sakın korkarak ürkerek gitme Tr bu seni daha güçsüz yapar dirençsz yapar sen Sergülsün abla unutmaa biz hepimiz senin arkandayız düşmene müsade etmeyiz . Seni çok seviyoruzzz ❤️

    YanıtlaSil
  17. Sergül Ablammm...
    Herkesin de söylediği bir şey var unutma "Sen güçlü bir insansın."Herkes sırf konuşmak için boş boş konuşur, konuşmayı bir marifet sayanlar var aramızda. Ağlayanla ağlamayı marifet sanırlar ben güzel bir iş yaptım sanırlar ama unutmamalıdır ki ağlayını güldürmek en hayırlı olanıdır. Şimdi o tatlı yüzünü keşke güldürebilsem bende...Seni cok seviyorum Japonyanın kiraz çiçeği 😊Hayatın mutluluklarla dolu olsun kimseyi takma kafana o boş konuşanları mesela...Onlar konuşa dursun sen her şeye inat yine ve yeniden gül,yaşa😊 Biz Serrose hayranların hep arkandayız unutma hep yanındayız 😉

    YanıtlaSil
  18. Sergül Ablammm...
    Herkesin de söylediği bir şey var unutma "Sen güçlü bir insansın."Herkes sırf konuşmak için boş boş konuşur, konuşmayı bir marifet sayanlar var aramızda. Ağlayanla ağlamayı marifet sanırlar ben güzel bir iş yaptım sanırlar ama unutmamalıdır ki ağlayını güldürmek en hayırlı olanıdır. Şimdi o tatlı yüzünü keşke güldürebilsem bende...Seni cok seviyorum Japonyanın kiraz çiçeği 😊Hayatın mutluluklarla dolu olsun kimseyi takma kafana o boş konuşanları mesela...Onlar konuşa dursun sen her şeye inat yine ve yeniden gül,yaşa😊 Biz Serrose hayranların hep arkandayız unutma hep yanındayız 😉

    YanıtlaSil
  19. Sergül Ablammm...
    Herkesin de söylediği bir şey var unutma "Sen güçlü bir insansın."Herkes sırf konuşmak için boş boş konuşur, konuşmayı bir marifet sayanlar var aramızda. Ağlayanla ağlamayı marifet sanırlar ben güzel bir iş yaptım sanırlar ama unutmamalıdır ki ağlayını güldürmek en hayırlı olanıdır. Şimdi o tatlı yüzünü keşke güldürebilsem bende...Seni cok seviyorum Japonyanın kiraz çiçeği 😊Hayatın mutluluklarla dolu olsun kimseyi takma kafana o boş konuşanları mesela...Onlar konuşa dursun sen her şeye inat yine ve yeniden gül,yaşa😊 Biz Serrose hayranların hep arkandayız unutma hep yanındayız 😉

    YanıtlaSil
  20. sabredecek,yaşamadığı için bilmeyecek canını ne kadar acıttığını deyip her anıldığında dua edeceksiniz başka yapabileceğiniz bir şey yok inanın...

    YanıtlaSil
  21. Maalesef insanımız böyle. Dediğin gibi tüm bunlar da iyi niyet adı altında olunca insan ne diyeceğini tepki vereceğini bilemiyordur eminim. Ne demişler cehenneme giden yol iyi niyet taşlarıyla döşeliymiş. Umarım herşey gönlünce olur istediğin gibi zaman geçirirsin...

    YanıtlaSil
  22. Allah yardımcın olsun kardeşim. Umarım insanlar biraz daha anlayışlı olabilirler, ancak en önemlisi senin kalbini sağlam tutman. Güçlü bir kadınsın ama çok ağır bir dönemi yaşıyorsun, umarım yurdun havası suyu sana iyi gelir biraz.

    Yapabileceğimiz bir şey olursa lütfen bildir.

    YanıtlaSil
  23. Korkma demiyeceğim Sergül çünkü bu şekilde okuyunca ben bile korkuyorum. Sadece iyi olmanı diliyorum... çok iyi olmanı

    YanıtlaSil
  24. Sergül hanım, dik durun. Ne kadar zor olsa da negatif düşüncelere kendinizi kaptırmayın ki, kendinizi bir takım şeyler daha olmadan yıpratmış olmayın. Maalesef bu tür durumlara karşı daha güçlü olabilmeniz için bir kaç kere yaşamış olmanız gerekecektir. Yani, insanlar bunu size yaşatacaktır mutlaka demek daha doğru olur. Siz sadece çok güçlü bir kadın olduğunuzu aklınızdan çıkarmayın. Kendinize bunu her gün hatırlatın.

    YanıtlaSil
  25. Allah yardımcın olsun. Dilerim tam tersi olup, bii sürü güzellik toplayıp dönersin.

    YanıtlaSil
  26. Rabbim sizlere sonsuz sabır versin ablacım böyle düşüncesiz patavatsız insanları karşınıza çıkarmasın

    YanıtlaSil
  27. Korkma insanlara kulaklarini tikayabildigin kadar tika kizan gidecek olmanin onun seni duyacak olmasinin mutlulugunu yasa ve ailene Allah a sigin insallah...

    YanıtlaSil
  28. Allah sana güç versin inşallah hiç yaşamazsın bu tarz olaylar, Allah sana kuvvet versin inşallah

    YanıtlaSil
  29. Sergul hanim , insanlarin ne dedigi ne yaptigi hic onemli olmasin hayatinizda.. eger sizi kiracak bisey yaparlarsada sizde kirmaktan korkmayin ama dediklerini de onemsemeyin sadece sunu soyleyin allah kimseye evlat acisi vermesin eger biraz vicdanlari varsa sonra rahatsiz eder soyledikleri ya da yaptiklari zaten... seviyoruz sizi ...

    YanıtlaSil
  30. Onlardan kaçmak istediğin her an sığın bu sayfaya abla yanında olabilmemizi sağla biz sana gelemiyorsak sen bize gel her zaman yanındayız sevgili yol arkadasim güzel bir yolculuk gecirmen dileğiyle vucuden olamasam da ruhen ve kalben hep yanındayım hisset bunu

    YanıtlaSil
  31. of canım benim.
    Allah akıl fikir versin komşularına ,tanıdıklarına, tanımadıklarına.
    patavatsızlık yapmasınlar inşallah.
    zor bir sınav daha seni bekliyor. Allah yüz aklığıyla çıkmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  32. Kırılmayacaksın artık Sergül. Hazırsın. Sen de boş durmadın, büyüdün bu süreçte.

    Tadını çıkar ailenin Türkiye'de. Gir kendi içerine, yaşa tüm duygularını. İyi olacaksın.

    YanıtlaSil
  33. Canım ben seni 3-4 aydır takip ediyorum ve senin acını bir anne olarak en derinden paylaşıyorum. Güçlü ol dayanmak çok zor ama sen insanların ne gibi patavatsızlıklar yapacağını tahmin ediyorsun. Ve kırılacağına kıracaksan o an duyduğunda kır patavatsızlık yapanları ki bir daha yapmaya cesaret edemesinler. O senin yanında ,aklında,gönlünde hiçbir yere gitmedi küçük prensesin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. Korkma Sergülcüm, sen bunların hepsini atlatabilecek kadar güçlüsün.

    En azından annen kardeşin yanında. Zaten sıkkın olan canını bir de daha olmamış ama olabilecek şeylere sıkma.

    Yüzün hep güler umarım, senin gülen yüzünü görünce benim de içime bir huzur geliyor.

    YanıtlaSil
  35. Patavatsız insanlar çok bu dünyada.Her zaman bir şeyi söylerken iki kere düşünürüm.Karşımdaki kırılırmı acaba diye.Ama malesef benim kadar ince düşünen biri çıkmadı daha karşıma.Hep kırdılar,hep kırıldım.Şimdi ne mi yapıyorum.Umursamamayı öğrendim.Yine üzüüldüğüm zamanlar oluyor tabi ama sonra boşver gitsin diyorum unutuyorum.Sende söylenenlere kulak asma boşver gitsinnnnn!

    YanıtlaSil
  36. Sergül abla, seni uzun zamandır takip ediyorum. izliyorum. ama çok fazla yorum yapamıyorum. bugün içimden geldi. umarım seni kırmam. kelimeleri doğru seçebilirim. ablacım, kişiliğine bayılıyorum. belki kendimi buluyorum düşüncelerinde. çok nadir buluyorum kendi düşüncelerime yakın insanları ve sen o nadir insanlardansın. iyi ki gördüm buldum duydum seni. nasıl desem insan hani "işte bu ya benim gibi aynısı, aynı düşünceler, ben bu insanla iyi anlaşırım " der ya karşısındaki bir insan sıcak kanlı geldiğinde öylesin işte benim için. ahh... çok karışık oldu ama sen anlarsın benim karışık yazımı. Sergül abla, buraya geldiğinde umarım korktuğun şeyler başına gelmez. aslında ne diyeceğimi bilmiyorum. ama biz hep yanındayız. seni gerçekte görmeden sevenlerin var. seni kıracak laflar söylerlerse bilerek ya da bilmeyerek duymamazlıktan gel. ne kadar zor olsa da. sen seni mutlu edenlerle ol. istediğin gibi yaşa. seni mutlu eden aktiviteleri yap. kötü düşünceleri insanları takma. yoshi abi, annen, ablan, kardeşin, arkadaşların, sevenlerin, senin yanında. seni seviyoruz. Rabbime senin, sizin mutluluğunuz için dua ediyoruz. Sergül abla korkma Rabbim yanında. sen güçlü, olgun bir insansın. sen bu sınavı ne kadar içinde o hüzün, kırgınlık kalsa da başarı ile vereceksin. kendine iyi bak seni seviyorum Sergül abla... ( ne diyeceğini bilmeden yorum yapmak isteyen kızın yorumu :D eğer bilmeden yanlış bir şey söylediysem özür dilerim. )

    YanıtlaSil
  37. Sevgili Serrose,

    Varlığın, blogun, içtenliğin, kitap tutkun hep bana destek oldu. Seni hep arkadaşlarıma, aileme bir arkadaşım diye tanıtır oldum çünkü hep çok yakın hissettim. Bugün de arkadaşım bana insan olmanın ne kadar ağır olduğuyla ilgili bir mesaj yazdı. Sonra kendi blogumu okudum biraz. Yazımda senden bahsettiğimi gördüm. Aklıma düştün işte. İnsan olmak, en büyük yükümüz. Hepimiz insan olmaya, tek başımıza ve kalabalık yanlızlığımızda ayakta kalmaya çalışıyoruz. Seni ayakta durmak için destekleyen bir el olabilsem keşke. Seni burda bir yerlerde seven, arkadaşı, canı gibi gören birisi var ve ayakta durmanı çok istiyorum. Bu çirkin dünyada iyi olmak zorundayım. Her gün bunu kendime hatırlatmaya karar verdim bu gece. İyi ben olmak zorundayım çünkü ben olmazsam kimse olmaz. Nefretle bakmamaya çalışacağım bazı insanlara, ne kadar hissetsem de nefreti onlara karşı. Ben iyi olacağım. Sen de olmaya çalışıyorsun, kırmaktan kırılmaktan korkuyorsun. Yapabiliriz, yapacağız.
    İstanbuldan bolca sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. Başın sağ olsun. Hiç bir söz acıyı tarif edemezken hangisi söz teselli edebilir ki. Büyük sapır ve ileride yaşayacağın mutluluklara giden yolun kısa olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  39. Konuşma.Konuşmalarına izin verme.Kalbin kırılacağına milletin kalbini kırmaktan çekinme.Hiçbir şey kendinden önemli değil.İnsanları değilde kendini düşün.Dinleme insanları.Belki kimsenin kötü niyeti yok.Ama senin kalbini kırabiliyorlar.Kalbinin kırılmasına izin verme.Umarım bu seyahat sana iyi gelir ve iyi ki gitmişim dersin.Kendine iyi bak.Hoşçakal..

    YanıtlaSil
  40. BENCE O ABLA SİZİ ÜZMEK İÇİN DEĞİL EVLAT ACISININ NE KADAR ZOR BİR SINAV YADA DURUM OLDUĞUNU BİLİĞİ İÇİN SÖYLEMİŞTİR. BİR İNSANIN CANINI ANCAK ALLAH C.C. İZNİ İLE ALINIR. BEBEK CENNETİ GARANTİLEDİ.YÜCE MEVLAM CENNETİNİZE ALIRSA SİZİ (DİNİ İNANCINIZI BİLMİYORUM.) O YAVRUCAK ELBETTE TEKRAR KUCAĞINIZDA OLACAK. CÜNKÜ DAHA BEBKTİ. O CENNETLİK OLDU SİZDE KENDİNİZİ CENNETE GİRMEK İÇİN UĞRAŞIN VE KAZANIN YOKSA İKİSİNİDE KAYBEDERSİNİZ. İNŞAALLAH BİZLERİDE CENNETİNE KABUL EDER.

    YanıtlaSil
  41. BİR ŞEY DAHA SORMAK İSTİYORUM. SİZİ BİR KARDEŞ OLARAK ÇOK SEVİYOR , SAYGI DUYUYORUM VE TAKTİR EEDİYORUM. DİNİ İNANCINIZI VE ENİŞTENİN DİNİ İNANCINI MERAK EDİYORUM. BENİ İLGİLENDİRMEZ AMA MERAK. FARKLI BİR DİNDEN İSENİZDE SEVGİM VE SAYGIMDAN BİR DİRHEM EKSİLMEZ ALLAHLA ARANIZDA OLAN BİR ŞEY. ALLAH C.C. DOĞRU YOLU GÖSTERSİN VE YÜCELTSİN SİZİ VE KOCANIZI. EĞERCEVAP VERMEZ İSENİZ MESAJI GÖRMEMİŞ KABUL EDİP TEKRAR TEKRAR YOLLIYACAĞIM. YADA SÖYLEMEK İSTEMİYORUM DESENİZDE YETERLİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar anlam ifade eden yazının altında bu yorum neden? anlayamıyorum...

      Sil
  42. Uzuunca bir süredir şahsi hesabımdan kanalını ve blogunu takipteyim Sergül ablacım. İlk kez sana yazmak istedim..
    Lütfen kötüyü düşünme. Annemin kötü bir huyundan bahsedeyim, bazı sabahlar uyanır ve bugün kötü bir his var içimde der. Bütün gün negatif düşünür, yapması gereken işlerini yapmaz, en sevdiği insanlara bile mutsuz bakışlar atmaktan öteye gitmez. Böyle geçirdiği bir gün başına kötü birşey gelme ihtimali %90 falandır. Sebebi içindeki his mi? Hayır tabii ki :) Yapmadığı görevleri, negatif düşündüğü için atmadğı adımları veya çevresinde farkında olmadan kırdığı kalpler oluyor. Ben bu yüzden rica ediyorum içindeki korkuyu da kötü düşünceleri de çıkar aklından. Pozitif olursan pozitif şeylerle karşılaşıcağına inanıyorum. Canı gönülden de mutlu olmanı istiyorum.
    Not: Ülkene Hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  43. Seninleyiz Sergul Kato ����

    YanıtlaSil
  44. Sana bisürü şey söylemek istiyorum.İşte tam da bu yüzden söyleyemiyorum.Kırmaktan incitmekten üzmekten çok korkuyorum.Sen çok iyi ol.Dualarımdasın.

    YanıtlaSil
  45. bir zamanlar bilmedende olsa seni üzmüş birisi olarak iyi bir takipçin olduğumu bilmeni isterim Sergül

    YanıtlaSil
  46. Bu durumlarda bir seyler söylemekten cok korkarim olur da yanlis anlasilirim da karsimdakini bilmeden uzerim diye ama bir iki kelime söylemek istedim ablacim.
    O kadar guclusun ki. Allahim sana sana daha daha sabirlar versin. Sevdigin kadar sabrin olsun insallah babanem oyle der. Seni cok seviyorum ablacim, biz hep yanindayiz❤

    YanıtlaSil
  47. Sakın kendini hırpalama güzel kadın !!
    Sana üzülme ağlama diyemem ki kimse seni bilerek uzdugunude sanmam sen yaralı kuş gibisin yarim kalmissin. Rabbim sana yardımcı olur. Sergul Kato sen benim tanidigim en güçlü kadınlardan birisin. Küçük efsunun simdi bir melek o şimdi Allahın yanında Allaha dua ediyordur Allahım annemi ve babamı da cennetine al diye. Sen güçlü ol ey kadın biz senden güç alıyoruz.seni icitmek istemiyoruz seni seviyorum Sergul Kato

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül