24 Temmuz 2016 Pazar

Gezdik Geldik Nezamenotoko



 Hem bloğa uzun zamandır yazmıyorum, hem de gezi yazısı yazmıyorum. O yüzden biraz heyecanlıyım. Ben buralarda olmadığım da siz de olmuyorsunuz sanki :)
 Bugün bıraksan 3 gün yataktan (en az) çıkmam diyeceğim günlerden biriydi. Yoshi'nin ısrarı
üzerine çıktık evden.
  En son 25 yıl önce ilk sevgilisi ile gitmiş buraya beyimiz :) Hayır maziyi kıskanmıyorum :=)
Öncelikle arabamızı park edip, karnımızı doyurduk. Ne mi yedik? Sondaki videoda görebilirsiniz :)



Hava önceleri bulutlu olsa da 'hare otoko Yoshi' sayesinde açıldı hava. Çizgi filmlerdeki köyler gibi değil mi? Bu restoranın manzarası. Buna bakıp yemek yiyorsunuz. İnsan yaşlanmaz burada :)


Restoranın içi de böyleydi, biz balkonu seçtik (tabii ki)

Aldım bastonu elime, taktım şapkamı kafama ne maceralar atlattım :) Kayadan kayaya zıplarken 2 kere ayağımı burktum :(


Ben çiftin fotoğrafını çekmeyi teklif edince, o da karşılık olarak ben de çekeyim dedi :)



daha fazlası tabii ki videoda :)

Yer hakkında ingilizce bilgi için buraya tık tık 

17 yorum:

  1. Özlemişim gezi yazılarınızı Sergül abla.Harikasınız maşallah.Ortam da çok güzelmiş yemyeşil ^^

    YanıtlaSil
  2. valla emin ol yokluğun belli oluyor gezi videolarım yazılarım sevilmiyor diyosun ama ben takipteyim hatta mail atmamak için zor tutuum kendimi neden blogunda değilsin neden yazı yok neden bi paylaşım yok diye neyseki ortaya çıktın emin ol eskilerde dahil sen yokken epey gezindim blogunda sanma sen yoksun yazmıyorsun diye biz siteye girmeyi bıraktık aklından bile geçirme yol arkadaşın olarak arkandayız daima ama arayı fazla uzun tutma çünkü ben en çok yakışan yerde blogda bekliyortum seni bide bi canlı yayın yaparsan bir ara çok mutlu olabiliriz yol arkadaşların olarak sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Gezelim görelim güzelleşelim ❤️❤️❤️ maşallah

    YanıtlaSil
  4. ÖNCELİKLER YAZINIZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK
    blogger kullanıcıları için forum açtık buyrun yazınızı yazın istediğiniz gibi http://bloggerforumu.com/forum/

    YanıtlaSil
  5. ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK güzel bir yer!! Çok şanslısın Sergül Abla :D Umarım eğlenmişssindir..Seviliyosun..

    YanıtlaSil
  6. En çok gezi yazılarınızı seviyorum ben :) Favorilerim Shirakawa go, ortanca bahçesi ve Kyoto :) Daha çok gezmeniz ve yazmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar harika zaman geçirmişsiniz. tatile gidemeyen bir memur olarak moral oldunuz. Allah mutluluğunuzu artırsın ablacım. Devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. hayatımda ilk kez egeye gittim geçtiğimiz hafta her aydın , güzelçamlı , söke tabelası yazısı görünce gayri ihtiyari aaaa diyerekten geçirdim yolları acaba neden? :)) günlerin insan burda yaşlanmazki dediğin güzel huzurlu mekanlarda geçsin inşallah hep

    kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  9. Allahım ne güzel bir ülke,arkadaki manzara sanki tablo gibi,fotomontajlamışlar sanki o kadar güzelki.Gezmek lazım gençken 40 a geldi mi yavaş yavaş vücut dırıldanmaya başlıyor,yani en azından bende öyle,bu gün bir pikniğe gittik diye akşamına hasta oldum,işte öyle gezmedik zamanında...

    YanıtlaSil
  10. Tatlı tatlı tatlı sergül :) nasıl seviyorum seni. Sana güzel enerjiler yolluyorum ankaradan!

    YanıtlaSil
  11. muhteşem bir yer, restorana bayıldım, ne güzel yapmışsınız, daha sık gezi yazısı istiyoruz:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Enişte ile resminiz o kadar güzel çıkmış ki :) Maşaallah kırk bir kere maşaallah.

    YanıtlaSil
  13. Gercekten muazzam bir yer insallah Ben de gidebilirim oraya esinizle mutluluklar

    YanıtlaSil
  14. bedenim ofiste olsada şu anda sayende ruhum oralara geldi; yeşille buluştu.. çok teşekkürler.. enişte de saolsun hem seni hem bizi gezdirdi.. sevgile.. ♥

    YanıtlaSil
  15. Araba dışında ulaşım yoktur herhalde buraya. Mekan çok güzel , resimlerin kaliteside muhteşem :) Telefonla mı çekildi bunlar?

    YanıtlaSil
  16. Kıbrıs otel konaklama fiyatları, en çok tercih edilen oteller, tatil fırsatları, kampanyalar ve ulaşım alternatifleri.
    http://www.otelkibris.com.tr/
    #kıbrısotel #kıbrısotelleri #kıbrısoteller

    YanıtlaSil
  17. marhaba ! bloğunuzu takip etmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilemem yardımcı olur musunuz 😊

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül