19 Mayıs 2013 Pazar

Mutfakta Neler Var? #16

 Bugün mutfakta tiramisu var.Türkiye'de yaşarken çok tiramisu seven biri değildim açıkçası.Hatta belki 22 yaşıma kadar 5 taneyi geçmemiştir yediğim tiramisu sayısı.
Buraya geldikten hemen sonra da yemedim.Bir gün Yoshi kendine tiramisu satın alınca ondan denemiştim.Sonrasında çok sevdim.Ama buradaki tiramisu Türkiye'deki ile çok farklı lezzette.Daha hafif ve kahve tadı daha az.
Bu görünen de kreması bol tiramisu.Çok hafif ve güzel bir tadı vardı.
Bir gün yolunuz Japonya'ya düşerse konbinilerdeki tiramisuları deneyin derim ben.

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül