30 Mayıs 2013 Perşembe

Kendi Kutup Yıldızını Bul


Aslında bu kitap ablamın.Ekim ayında Japonya'ya gelirken yanında getirmiş ve bana bırakmıştı.O zamandan beri okuyorum yani.
Tavuk Suyuna Çorba kitapları serilerini bilenler varsa bu kitap da onlar gibiydi.Birçok yerde karşılaşabileceğiniz ya da karşılaşmış olduğunuz yazıların derlemesi.
İçerisindeki birçok hikayeyi zaten biliyordum ama hatırlamanın bir zararı olmaz dedim ve tekrar okudum.
Kendinizi motive etmek için ve biraz da olsa hayat görüşünüzü genişletmek için okunabilir.
Kısa öyküler ve özlü sözlerden oluştuğu için devam sorunu yok.İstediğiniz zaman açıp okuyabilirsiniz yani.

İyi okumalar!

7 yorum:

  1. Sergul merhaba, sana mail atmistim acaba bakabildin mi?

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu kitabı bu ay d&r'dan almıştım tesadüfe bakar mısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesadüflere inanmam bir anlamı olmalı :D

      Sil
  3. yarin öğle arası gidip kızım alacağım malum yaz tatili geldi okuma zamanı basliyoooooor

    YanıtlaSil
  4. Sergül merhaba.
    Uzun zamandır, bloğada düzenli yazamıyordum. Takipte edemiyordum. Instagram çıktığından beri tembellik ettim. Birazda sıkıntılar vardı. bitti neyse ki.
    Paylaşım güzel velhasıl.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. elimde olan bi kitabı elinde görünce çok tuhaf geldi...sebepsizce sevindim bile diyebilirim serrose...bende tesadüfe bakarmısın diyebilirim:):):)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül