3 Mayıs 2013 Cuma

Mutfakta Neler Var? #12

 Sanırım 5-6 yıldır yiyebiliyorum bitter çikolata.Önceleri anlam veremezdim bu acı şeyi neden yerler derdim.Şimdi sütlü çikolata pek yiyemiyorum.Beyaz çikolatayı zaten hiçbir zaman sevmedim.
Morinaga firmasına ait bu seri özel üretim.Bu sebeple diğer çikolatalara göre biraz daha pahalı.Ama tadı da o oranla süper.
 Zaman zaman satın alıyorum.Bir pakette 21 adet var.İçeriği %70 kakao ama kesinlikle buruk bir tadı yok.


Ve mideye inmeden önceki son poz.Aşığım kendisine :) Denk gelirseniz bir şans derim ben.Tabii bitter seviyorsanız :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Bitter severim bunu denemek lazım =)) Denk gelir umarım =)

    YanıtlaSil
  2. ben de sevmezdim eskiden..zaten çikolatayla aram da pek yoktur.ama çikolatanın hası bittermiş..ben de oğluma alırken onu tercih ediyorum..afiyet olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yiyemiyorum bitter çikolata bir türlü alışamadım, benim favorim sütlü pralin :)

    YanıtlaSil
  4. ama ama olmazki şimdii sergülüm :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu sessiz sessiz takip edenlerdenim, fotoğraflarınızda adresinizi kullanarak iyi ettiğinizi düşünüyorum. Bu arada ben de bitter sevdalılarındanım.

    YanıtlaSil
  6. Bitteri bende çok seviyorum :) Bir programda çikolata ve pastayla alakalı uzman olan bir adam konuşuyordu. Çikolata özellikle %70-100 kakao olan çikolatalar ağızda eritilerek yenirmiş. Isırarak yiyince içindeki acı tat ortaya çıkıyormuş. Zaten çikolataların hiçbiri ısırarak yiyince tat vermiyor :)

    YanıtlaSil
  7. Türk kahvesi eşliğinde harika olur bitter.)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül