20 Ekim 2012 Cumartesi

Son zamanlarda yaptığım mini alışverişler



Kırtasiyekolik olduğumu sizlere itiraf edeli çok oldu.Hoşuma giden bir şey oldu mu almadan duramıyorum ne yapayım :)

Bu hastalığa ne zaman tutulduğumu soran çok oluyor son zamanlarda.Kendimi bildim bileli diye cevaplayabilirim.Çünkü evde benden 1,5 yaş bir abla olunca benden önce okula başladı normal olarak.Bu da benim 5,5 yaşıma denk gelir.Yani o zamandan beri bana kalem,defter,kitap alın diye ağlayan bir tiptim :)

İlkokul 1. sınıfta ağrıyan dişimi çektirmemek için doktorun odasında ordan oraya koşturmuşluğum,bütün herkesi canından bezdirmişliğim de vardır.Peki nasıl tamam dedirttiler bana?İstediğim tatil kitabını alacağını vaad edince annem koşa koşa gittim o koltuğa :)

Hadi bir anı daha :) Teyzemin eşi eczanede çalışır ve sürekli elinde kalemle eve dönerdi.Sırf bu yüzden eczacı olmayı hadi olamadım eczacı/kalfa/ilaç mümessili ile evlenmeyi hayal ederdim ilk ve ortaokul yıllarımda :)

Yani benimkisi hastalık ya da bağımlılık anlayacağınız.Çok şükür ki bunu anlayan,saygı duyan hatta destekleyen bir kocam var.

Ömrüm olduğu sürece kırtasiye kırtasiye dolaşan bir tip olacağım sanırım :)

Ayy ne çok konuştum.Buyrun videoya kırtasiye harici şeyler de var :) Son zamanlarda yapmış olduğum minicik alışverişler :=)

iyi seyirler


2 yorum:

  1. Ben kırtasiye delisi bir insanım. Hala okuduğum göz önünde bulundurulunca doğal gibi gelebilir ama öyle olduğunu sanmıyorum.
    Bir ara aslında kartpostal biriktirmeyi düşünüyordum fakat yaşadığım yerde hep aynı şeyler (pek de eğlenceli olmayan şeyler) olduğundan buna başka bir yerde devam etmeye karar verdim.
    Ama sanırım defter ve sıradan pilot kalemler almak tutkum oldu :D
    Yazmayı sevdiğimdendir belki :D

    YanıtlaSil
  2. Bu tip şeyleri çok kafaya takmazsanız geçiyor.. Benim çok farklı konularda takıntılarım var. Mutsuz olunca Kitapsan'a girip kitaplara boş boş bakıyorum, inceliyorum, beğenmediysem bile ayıp olmasın diye en beğendiğimi alıyorum, yanında 3-5 kalem almadan olmaz tabii :s Ama pekçok takıntımı elimine ettim, bir şeye elimi uzattığımda "ona ihtiyacın yok" diyip geri çekiyorum elimi. Ya da ona vereceğim parayla şunu alırım diyip kendimi kandırıyorum :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül