1 Ekim 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #62

İnstagram ile Pazartesiyi son kez Aino'dan yazıyorum.Aslında bugün taşınma telaşı içerisindeyiz sanırım.Bir gün önceden yazınca bilemiyorum tabii ki :)
Umarım güzel geçiyordur.

Taşınma kaynaklı fazla fotoğraf çekmemişim geçen hafta şaşırdım :)
Hadi bakalım neler olmuş?

 Toplanma esnasında böyle bir saat çıktı evden.Ve o an anladım bir Japon ile evli olduğumu :) Bu saat 10 küsür yıllıkmış.Yeni evde kullanmayı düşünüyoruz.Güzel ama değil mi?
 Bu dönemde evde hiç yemek yemedim desem yalan olmaz.Kolilerden başımız ağrıdı vallahi..
 Aino istasyonu manzarası.
 Bilgisayar önü kalemliğim kaldı bir tek ortalarda.Geriye kalan bütün kalemlerim kolilendi.Garip bir duyguymuş.
 Marketteki fırında gördüğüm Panda ekmekler çok meşhur oldu instagramda :)
 Ve Kakegawa'da çektiğim bir fotoğraf.

Ve Karamel ile buzları epey erittik sanki?

Bu hafta kolaylıklar diliyorum herkese.
Önce kendime tabii ki.

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  

1 yorum:

  1. Ben de onumuzdeki gunlerde tasinma telasi icine girecegim :( su an gozumde oyle buyuyor ki..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül