6 Ekim 2012 Cumartesi

Sevdiğim Karakterler #2 Snoopy


Mayıs ayında karar vermiştim böyle bir seriye ama ne yazık ki devamı gelmemiş.Hafızası dolmuş bilgisayarımda temizlik yaparken denk geldim bu fotoğrafa.Silmek gelmedi içimden açıkçası.

Sizinle paylaşayım istedim.

İşte benim Snoopy'li ürünlerim.Fotoğrafı mayıs ayında çekmiş olduğum için üzerine ürünler ekledim mi hatırlamıyorum açıkçası.

Ama işte bunlar varmış.Hangilerini sık kullanıyorum bu blogu sıkı takip edenler bilecektir.



Sevdiğim Karakterler #1 Winnie The Pooh için buraya tık tık


Moleskine Peanuts için buraya tık tık


Kendime Aldığım Hediyelerim için buraya tık tık



7 yorum:

  1. ne şanslısııın ben senden aldığım keçeyi halaa kıyıpda kullanamadım:))
    ahhh ahhh:)

    YanıtlaSil
  2. snoopy aşkınaaaa :D bende çok severiiim

    YanıtlaSil
  3. Senin bu tarz postlarını okuduktan sonra kırtasiye ye ve yazmaya hatta okumaya olan merakım daha da arttı. Teşekkür ederim :) hatta eşinle birlikte kitap okumanız beni nedense mutlu ediyor. Sizin fotoğraflarınızı görünce yüzümde gülümseme oluyor maaşallah. Kitap okuyan, yazan insanları seviyorum.
    Bir ara bana elif şafak kitapları tavsiyesinde bulunursan memnun olurum. Elif şafak henüz okumamış biri olarak ne ile başlamam ve hangileri ile devam etmek iyi olabilir :) ?
    uzunincekivirrcik@hotmail.com
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Kalemlere aşık olabilir miyim:) Hepsi çok güzeller, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi harika. İyi günlerde kullan :))

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Kartlık ve kitap çantasını çok kullanıyosun :)Kırmızı çantayıda yeni ilaç çantan yapmışsın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül