12 Ekim 2012 Cuma

Animal Paradise

 Fukuroi'deki evimize giderken yol üzerinde bir mola alanında durduk.Bu mola alanına defalarca gelmişliğim var.Ve her defasında duvarlara çizilmiş boyutlu resimlere bayılıyorum.Nasıl yani nasıl yani diye sorup duruyorum.
Sizce de duvardan çıkıverecekler gibi değil mi?

 Bizimkiler elele verdi :)
 Ohhh bir de öpücük kaptı :)

Anahtarları teslim etmeden önce evi temizledik.Temizlik sonrası bu hallerdeydik.Ben bu ara yeni ilaçlara başladım.Alerjim ve astımım sebepli.Yeni alerji hapının yan etkisi uykumu getiriyor.Hem de öyle bir uyku isteği ki resmen sarhoş gibi oluyorum.

İşte böyle bir gündü.Günün tamamını izlemek isterseniz buyrun videoya :)


3 yorum:

  1. Sizin için yorucu olmuştur yol, temizlik filan ama buradan Kore yemeğiyle kapanan güzel bir gün gibi görünüyor :)
    Duvarlardaki üç boyutlu fotoğraflar çok güzeldi, özellikle yunusu çok sevdim ben.

    YanıtlaSil
  2. kore turşusu kimonçi =) kkikikikiki kimçi ^^ bayıLırım =) Afiyet olsun ben de çocuğu gerçek sandım hatta çocuk kapıyı gerçek sanıyor minik ya anlamadı resim olduğunu diye bile düşündüm hemen 0.3 sn yede aferin bana =) teşekkürler video için her videonda japonyaya olan ilgim bir kat daha artıyor^^

    YanıtlaSil
  3. Gercekten de gercek gibiler. Çok guzel yapılmış

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül