11 Ekim 2012 Perşembe

Arama Kutusu




Bana sormak istediğiniz bir şeyi önce Arama kutusunda ararsanız belki cevaba daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Hatta sadece ilginizi çeken konuları okumak isterseniz de bu kutu sizin için kullanışlı olacaktır.

Diyelim ki Lamy hakkında yazılarımı merak ediyorsunuz.Kutuya Lamy yazdığınız anda bugüne kadar Lamy hakkında yazmış olduğum bütün yazılar karşınıza çıkacaktır.

Ya da bir kitap hakkında yorumumu merak ediyorsunuz.Yazarın adını ya da kitabın adını orada aratın ve ta daa....

Kimler neyi aratıyor görebilmek isterdim :)

Ama belki de siz bana söylersiniz.
Ben şunu aratmıştım ya da şuna bakacağım diye ha?


8 yorum:

  1. Ben söyleyeyim hemen, Ölmeden Önce Ölünüz kitabıyla ilgili görüşlerini görmek için aratma yapmıştım bloğunda en son. Bazı kitaplar ile ilgili de yorumunu görmek için arama yapmıştım bloğunda. En sonuncu olarak hatırladığım bu var ama... :) Görüşlerini okumak hoşuma gidiyor.

    Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  2. gecen hafta bu tasınma işleri yazılarını okurken yeni evinizi gezdirdiğiniz videoyu bulabilmek için kullanmıstım hemn cıkarttı karsıma :)

    YanıtlaSil
  3. Kırtasiye,İnstagram ile Pazartesi,gezi yazılarını tekrar okuyorum zaman zaman :)

    YanıtlaSil
  4. ben aramayı hiç kullanmadım ama en çok "bunlar da ilginizi çekebilir" kısmını seviyorum. bir yazıyı okurken hemen başka bir yazı ilgimi çekiyor :)mesela şu anda bu yazıyı okurken "Ve Final" yazın çıktı altta. hemen girdim merak edip . girdiğimi de değmiş çok güzel. mutluluklar diliyorum size :))

    YanıtlaSil
  5. Genelde pek kullanışlı olmaz o arama kutuları. Aradığını dogru durust bulmaz, bulsa anlasılmaz. Senin düzenlemen hos olmus canım :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ben postcrossing ile ilgili yazılarını okumak için aratmıştım, bir de gazetedeki röportajlarını okumak için sanıyorum kullanmıştım arama kutusunu :)

    YanıtlaSil
  7. Ben ayrım yapmadan paylaştığın herşeyi okuduğum için hiç aratma yapmadım :))

    YanıtlaSil
  8. Genelde okumus oldugum yazilarini tekrar bulmak icin kullaniyorum. Zaten blogunla tanistigimda bir kac gun icerisinde bastan sona kadar tum yazilarini okumustum. Neler aradim arama kutusunda: diana mini kamerani, defterlerle ilgili yazini (defterlerini gercekten guzel kullaniyorsun, ben genelde kiyamiyorum..), lamy ile ilgili yazilarini.
    Bir yerde bir kitap veya belirli bir yazarla karsilasinca, aa Serrose bu kitabi okumustu, ya da bu yazarin bi kitabini okumustu. Neler yazmis onunla iligili diye bakmisligim da oldu :) Benim cok isime yaradi diyebilirim yani :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül