21 Eylül 2012 Cuma

Spoon Cafe


Yaşadığım yer Aino'da Spoon Cafe oldukça meşhur bir yer.Bir keki var ki namı yan şehirlere kadar gitmiş.Öğle saatlerinde yer bulmanız imkansıza yakın bir yer.Neyse 4 yıldır burada yaşamama rağmen bir kere bile gitmedik oraya.Evimize çok yakın olduğu için saçma geliyordu oraya gitmek.Neyse Nagoya'daki evi aldıktan sonra Yoshi'ye demiştim ki taşınma günümüz belli olduğu gün gidip Spoon Cafe'de kutlayacağım.Ve dün taşınma günümüz belli oldu üzerine bir de benim Japonya'ya gelişimin 5. yılıydı.Yani zaten kutlama yapacaktık.Biz 20 eylülü 2. doğum günüm olarak kutluyoruz.Yani 5 yaşındayım artık Japonya'da :)

Neyse Yoshi ile düştük yollara.

Bu fotoğraf bizim evin önünden çekildi.İleride sağda olan binanın altında Spoon Cafe. (videoyu izleyin bence :) )

Cafenin içi.Ortadaki alanda meşhur şifon keklerinin maketleri var.Toplamda 8 çeşit olmasına rağmen her gün sadece 2 çeşitini sunuyorlarmış satışa.Yani bizim gibi menüden karamelli keki seçip aa o bugün yok cevabını alırsınız bunu bilmezseniz :)

Yukarıdaki fotoğraf  benim oturduğum yerden sol tarafımda kalan manzara :)

Bu da sağ tarafımda kalan manzara.Aino istasyonu.

Bu da masamızın tepeden görünümü.Biz şifon kek set söyledik.Dün kakaolu marble ve vanilyalı kek günüymüş.Ben kakaoluyu sevdim Yoshi vanilyalıyı :) Ya da Yoshi sevmek zorunda kaldı diyelim.
Ben sıcak muzlu mocha içtim,Yoshi buzlu kahve.Merak edenleriniz olursa diye bütün bu detaylar :)

 Biz karı koca cafeye gidip bir şeyler okumaya bayılırız.Yoshi büyük ihtimalle haberleri okuyor.
Ben ise dün Şemspare'ye başladım.


Bardak altlıklarını Portekizce gazeteleri kesip elde ediyorlarmış.Çok hoş görünüyordu bence.

Ve cafeden çıkıp yan taraftaki restorana gittik.Orası bizim hemen hemen bütün kutlama yemeklerimizi yediğimiz yerdir Aino'da.

Bu restoranın şöyle bir özelliği var.Sahibi Fransız aşçısı yanında çalışan ikiz kardeşlerden biri Çin diğeri ise İtalyan aşçısı olduğu için menü çok ama çok zengin.Bir de orada garsonluk yapan bayan da pasta ve kek uzmanı.Bu yüzden ne sipariş ederseniz çok lezzetli geliyor.
Sahibi artık bizi tanıdığı için bize daha doğrusu bana özel yemek yaptı.Menüde yok aşağıdaki yemek.
 Özel çiftlik tavuklu ve bol sebzeli yemek.Cidden çok lezzetliydi
Arada yediklerimizi çekmemişim ama kapanışı karamelli dondurma ve çikolatalı kek ile yaptım.
Böylece hem 5.yılımı hem taşınmamızı hem de Aino ile veda yemeğimizi gerçekleştirmiş olduk.
Dün böyle bir gündü işte.


11 yorum:

  1. Mochaaa mıııııııı , efendiiiiim

    YanıtlaSil
  2. Dün, menü yönünden çok zengin bir günmüş. Ohh,afiyet olsun. Yiyekceler cidden çok güzel görünüyorlar, kahve dahil:)

    Aino da tertemiz, pırıl pırıl bir yermiş, yollar, bal dök yala, bizde olmayanından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam bir kutlama oldu :) teşekkürler.
      Japonya'nın geneli temiz böyle
      ne yazık ki bizde yok

      Sil
  3. Yedikelriniz çok lezzetli görünüyor, ama ben en çok ikinizin arasındaki uyuma bayıldım, birbirinizin sevdiği şeyleri seviyorsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederiz :) evet bu bizim icin buyuk sans :)

      Sil
  4. yoshinin elindeki tablet demi bide markası olursa ve de dışındaki kaplığa bayıldım bana söyle bunları nereden aldım bayıldımmm <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. yaaa yoshinin elindeki marka ayriyeten kabını nerden aldım bulamadım bana lütfen söyle bayıldım ALLAH AYIRMASIN SİZİ <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  6. portekizce neden? portekizde yaşadığımdan merak ettim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül