25 Eylül 2012 Salı

Bir Tek



Japonya'ya döneli 16 gün oluyor.
Haftada birkaç kere skype'ta konuşuyoruz ananemle.

Kış için domates yaptı bir daha
tarhana yapmayacakmış çünkü varmış.

Perdeleri yıkamış.
Pikeleri kaldırmış.
Kıyafetlerimi saklamış
Ha bir de ojem televizyonun altında kalmış.
Tokamı gene perdeye takılı bırakmışım.
Yüz kremimi sürünce aklına takılmışım.

Havluları yıkamış,
halıları yıkatmış,
çarrşafları yıkamış,

Bir tek benim yastığımın kılıfını yıkamamış

Çünkü üzerinde hala kokum varmış.

Alıp yastığımı kokumla uyuyormuş.

Bir tek orada kokum kalmış.

Sanki yanındaymışım gibiymiş!

Bir tek kokum kalmış :(


-evet ağlıyorum-






42 yorum:

  1. Gozlerim doldu :(
    Seni coook iyi anliyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahh sergüllll tüylerim diken diken olduuu..herşey insanlar içinnn..maaalesefki herşeyin bir bedeli var şu hayattaaa..sende japonyada sahip olduklarının (dünyalar tatlısı eşin,evin,yuvan)onlara karşılık ülkenden ailenden,ananenden ayrısınn..onları çok sevmenin de bedeli işte böle delice özlemekkk....hayatında sevgilerin hep böle dolu dolu olsunnn..kavuşmalarında bir okadar çoşkulu olsunnn...

    YanıtlaSil
  3. benm bile gözlerim doldu kendi anneannem geldi aklıma bütün ananeler bal pamukkk ALLAH ONLARA ÖMÜR VARSİN ALMASIN BİZLERDENN İNŞ.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şanslısın aslında anneannenı tanıdın gördün ben hiç yaşamadım annem çocukken vefat etmiş emın ol cok şanslısın kı senı bu kadar cok seven bır anneannen varr:)

    YanıtlaSil
  5. Bunları okurken gözleri dolan ve ananesini özleyen varmış :(

    YanıtlaSil
  6. Ahh kıyamam ya özlem çekmek ne zor şey :(

    YanıtlaSil
  7. Ağlamak için bahane arıyorum zaten :(( Tuz-biber ekti bu yazı..

    YanıtlaSil
  8. Ay kıyamam ben o'na..... :( yaşardım yine...

    YanıtlaSil
  9. oooof çok duygulandım şimdi yaa :(( bende ananemi çok özledim.iyiki varlar...

    YanıtlaSil
  10. sergül ne yalan söyleyeyim bende ağlıyorum. ne zor insanın sevdiklerinden uzak olması. insanın burun kemiği sızlıyor düşündükçe.
    canım dedem hastanede yatarken annemden yastığımı istermiş torunumun kokusunu duyayım diye. Allah kavuştursun canım. kimse uzak kalmasın ailesinden sevdiklerinden :'(

    YanıtlaSil
  11. Olmadi bu. Gittim anneanneme sarildim..
    Sizin icinde..

    YanıtlaSil
  12. Bir sürü teselli sözü yazmak istedim ama yazamadım.Çünkü boğazındaki o yumruyu geçirecek gibi bir söz bulamadım.Var olduğunu da zannetmiyorum.En iyisi sevdiğinin sıcağına sığınmak sanırım böyle zamanlarda.Umarım en kısa zamanda dağılır keder bulutların.

    YanıtlaSil
  13. Evet benide aglattı. kayıp giden anneannemi hatırlattın bana .....

    YanıtlaSil
  14. Yastik kilifinin yikandigi satira kadar, Japon cizgi film karakterleri gibi goz pinarimda birikip, bir iceri bir disari gidip gelen goz yaslarim; o satirdan itibaren bir hickirikla disari firlayiverdi. Hasretlik, gurbetlik zor be Sergul'cum, Allah yardimcin olsun.

    YanıtlaSil
  15. yanına gelse türkiyeyi özler mi ki?haksızlık mı olur ona..

    YanıtlaSil
  16. Zorr çok zordur eminim :'( Ama zaman bu durmaz akar kör kuyuya we yeniden gelir buluşma günü...:)

    YanıtlaSil
  17. Allah tekrar görmeyi nasip etsin yazıyı okuyunca çok duygulandım Sergül kardeş.

    YanıtlaSil
  18. of ya canım ben zaten oldum alası sevmem ayrılıkları çok koyar bana
    bikaçgündür arkadaşımdan canım dostumdan ayrıldım onun üzüntüsü var
    yazını okurken dağıldım ağlıyorum ben sevmem hiç ayrılıkları yemin ediyorum seni çok iyi tanımıyorum ama şuan yutkunurken bile boğazım düğümleniyor
    ayrılık zor şey
    rabbim sağlık versin sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  19. ah be anneanne bak ben de agliyorum :(
    bu gurbet ne zor sey hepimize :(

    YanıtlaSil
  20. beraberinde beni de ağlattın.;,)Biliyo musun sana bunu hep yazıcam "inan bana çok çok şanslısın böyle bi ananen olduğu için!"..belki bunu herkesten duyarsın.annenden,kardeşinden,arkadaşlarından...ama annane başka çok başka.ama ben böyle bi sevgiye sahip olamayan biri olduğum için imreniyorum sana.ve bu yüzden tekrarlıyorum "Çok Şanslısın inané" Allah nazarlardan saklasın maşallah annanene ve sana ve ailene...sevgiler...Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  21. Benim adım diye değil ama bu özlem böyle yakıcı bir şey iste, yakıcı, burun direği sızlatici icinde hep bir burukluk bırakan..... Tam damardan anlatmıştınız. ben sayfanda kirlendim kaldım. Ah bir de o masum bakışını yakalamışsin ki ötesi yok...

    YanıtlaSil
  22. allah ona uzun ve saglıklı omurler versın... cok selamımı ılet :)

    YanıtlaSil
  23. Beni de ağlattın :( Anneannemi çok özledim :( Ben de onun bir tülbentini saklıyorum,kokusu benimle kalsın diye:( Allah senin anneanneciğine uzun ömür versin:(

    YanıtlaSil
  24. OYYY KIYAMAM CANIM YAA:( ÇOK DUYGULANDIM CANIM BU ŞEKİLDE BİLE OLSA BİZLERDE YANINDAYIZ BUNU BİL EMİ ALLAHIM BAŞKA TÜRLÜ AYRILIK VERMESİN CANIM SEVGİYLE KAL...

    YanıtlaSil
  25. OYYY KIYAMAM CANIM YAA:( ÇOK DUYGULANDIM CANIM BU ŞEKİLDE BİLE OLSA BİZLERDE YANINDAYIZ BUNU BİL EMİ ALLAHIM BAŞKA TÜRLÜ AYRILIK VERMESİN CANIM SEVGİYLE KAL...

    YanıtlaSil
  26. kıyamam yaa, biz de çok sevdim ananeni sayende, oyüzden çok iyi anlıyoruz seni, üzülme ama yine gidersin :(

    YanıtlaSil
  27. Gözlerim doldu, anneannenle ilişkin çok tatlı...
    Ben de özledim anneannemi, gidip sarılabilseydim keşke.
    Allah hepsine uzun ömür versin...

    YanıtlaSil
  28. ben de coook uzaklardayim, benim de gozlerim doldu :(

    YanıtlaSil
  29. çok duygulandım, hüngür hüngür ağlayabilirim şuan :(

    YanıtlaSil
  30. çok duygulandım, ağlayabilirim şuan :(

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül