29 Eylül 2012 Cumartesi

Dilekler



Bu sene doğum günümde tuttuğum dilek yarın gerçek olacak.Yeni evimize taşınabilmeyi dilemiştim.Ve o gün geldi %80 toplanmış,kolilenmiş bir haldeyiz.
Bu gece bu evde son gecemiz.
Yarın akşam yeni evde olacağız.
Korkularım var.
Size de olur mu?
Çok istediğim bir şey gerçek olacağı anda işte tam o anda ben kendimi korkak,şüpheli ve endişeli bulurum.
Aslında hazırım yeni başlangıçlara ama vedanın da hakkını vermek gerekir bir yerde.
Burası benim Japonya'da en uzun yaşadığım yer.Bu yüzden biraz daha duygusal davranıyorum sanırım.
Ama inşallah hakkımızda hayırlısı olur.
Dualar,dilekler ve niyetler her şey daha güzel olsun diye tabi.
Bu yüzden bir kere daha sizden bizim için dua etmenizi isteyeceğim.

Çünkü 'senin için dua edeceğiz' sözü çok güçlüdür.


*hangi kitaptan alıntı yaptığımı hatırlamıyorum.Kitaplarım kolilenmiş olduğu için bakamıyorum.


16 yorum:

  1. Senin için dua edeceğiz. Yeni evin yeni güzellikler getirsin sana.

    YanıtlaSil
  2. Yeni evinizde huzur,umut,sağlık,sevgi her daim var olsun ve kolay gelsin,sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. Bol sans diliyorum ve o korku herkesde mevcut cunku bekle bekle ve o istegin olsun sonra bir supheyle hayirlisi dersin belki seni ne bekledigini bilmedigindendir bu suphe :)

    kitaptaki alintiya bayildim bu arada ! Senin icin dua edecegiz ...

    YanıtlaSil
  4. hakkınızda hayırlısı olsun...yeni bir ev , yeni umutlar ...ne güzel Allah gönlünüze göre vermiş, daim olsun ^-^

    YanıtlaSil
  5. Canım hersey sızın ıcın cok guzel olsun

    YanıtlaSil
  6. yeni ev yeni bir başlangıç gibi dir bütün dileklerin gerçekleşir umarımm...

    YanıtlaSil
  7. senin için herzaman dua ediyorum,inşallah yeni evin yeni yerin çok daha güzel mutluluklar getirir sana.seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. yeni bie ev yeni bir umut:)) aylin

    YanıtlaSil
  9. Allah hayirli ugurlu etsin kalabaliklassin o ev insallah :))) ve istegen herkese nasip etsin Rabbim. Amin

    YanıtlaSil
  10. Allah gönlüne göre versin,Yeni evin hayırlı,uğurlu olsun,çok güzel günler geçirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  11. Yeni eviniz hayırlı olsun... Endişeleriniz de zamanla azalacaktır. Dualarımız sizinle ve sizi seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. ya tuttuğumuz tüm dilekler gerçek olsa? o gözüme biraz korkutucu geliyor hep

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Yedi yıl önce İstanbul'dan Ankara'ya taşındığımızda üzüntüden ağlıyordum;ben nasıl yaşarım Ankara'da diye.Yedi sene içinde Ankara'ya alıştım,oğlum orada büyüdü,kendimize göre bir çevremiz oldu.Kısacası alıştık.Ama hep İstanbul'a dönmeyi hep istedik ve iki ay önce dönük.Ama Ankara'yı hala arıyoruz.Çünkü insan çok şikayet etsede alıştığı ortamdan (eğer çok çok şikayetçi değilse) ayrılması yeni bir düzen kurması zor oluyor.Yavaş yavaş alıştıkça,çevre edindikçe yaşadığınız yeri benimsemeye başlıyorsunuz.
    Yaşadıkların,hissettiklerin çok normal.Yeni evini de bir süre geçtikten sonra benimseyip seveceğinden eminim.Yeterki,mutlu ve sağlıklı ol.Gerisi inan ki önemli değil.Bir de bu süre geçici her şey zamanla rayına oturacak diye düşün,ben öyle yaptım, işe yaradı.Şimdiden yeni şehrinde ve evinde mutluluklar diliyorum.
    Sevgiler,
    Berna
    Berna

    YanıtlaSil
  14. Sergül inşallah çok mutlu bir hayatın olur yeni evinde ve yeni çevrende. Güle güle oturun ve yaşayın. Sanki OSHO idi bu alıntı Öylemi gerçekten?

    YanıtlaSil
  15. Senin icin yurekten dua edecegim. Benim gibi kalabalikkar icinde yanliz hissettigini bildigimden

    YanıtlaSil
  16. Senin için dua ettim, başka sözüm yok :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül