12 Haziran 2011 Pazar

Okan Bayülgen




Okan Bayülgen'e

Günlerdir bir mail adresi arıyorum ama bulamıyorum.Bende son çare olarak bloğumu uygun buldum.

Aslında konu yukarıdaki video ile ilgili ama konuyu ve içimdeki endişeyi tam olarak anlatabilmem için öncesini bilmeniz şart.

Ben  ortaokul ve lise yıllarımda Okan Bayülgen'e aşıktım.Dergilerde,gazetelerde çıkan fotoğraflarını kesip bir deftere yapıştırırdım.Her programını izlerdim desem yalan söylemiş olurum.Onu programlarından çok gazetede çıkan yazılarından tanıyordum.E malum o zamanlar hayatımda internet yoktu.Bir gün öğrendim ki babam ile aynı yaşta.İşte o an içimdeki aşkı başka bir duyguya dönüştürdüm.Hayranlık,sevgi,tanıma isteği ya da nasıl tanımlarsanız öyle işte.
Programlarını izlerken hep telefon açma isteği duyardım.Ta ki bir röportajında (zaga dönemiydi sanırım) neden telefonları kapatıyorsunuz sorusuna 'gerçek zaga seyircileri beni aramaz' demişti.Haa ben mesajı almıştım 'aramayacağım'
Okan Bayulgen'i izlerken öğrendiğim bir dolu şey var.Özellikle son 3,5 yıldır nete yüklenmiş bütün programlarını seyrettim.Yoshi ile sohbetlerimizde Okan dedi ki ile başlayan cümlelerim azımsanacak ölçüde değil.Okan Bayülgen'i yakaladığım satır aralarında tanımayı seviyorum.Okudukları,izledikleri,uğraşları beni büyülüyor.Duyduğum kitapları not alıyorum belki bir gün okurum diye.
Sesine,seslendirmelerine ve 'harikulade' deyişine de hayranım.Yazılı olmayan yapılacaklar listemde bir gün Okan Bayülgen bana 'harikulade' desin maddesi de vardı.
İşte Okan Bayülgen'in içimdeki yolculuğu budur.

Hal böyleyken gelelim yukarıdaki telefon konuşmasına.Öncelikle oradaki benden hiç memnun değilim.
O sabah erken uyanmış ve pcyi açmıştım.Türkiye'de gece yarısı ve muhabbet kralı olduğu aklıma gelince.canlı yayın sitesine girip izlemeye başladım.Konu internetti ve kötü yanları konuşuluyordu.Öylesine bir arayıp kapatacaktım.1-2 aramadan sonra telefon açılınca hat yanlış düştü sandım.Telefondaki ses telefon numaramı istedi ve geri arayacağını söyledi.Bu süreç içerisinde kalp krizi geçireceğimi sandım.Kalbim artık ağzımda atıyordu ve her an fırlayabilirdi.Telefon çaldı ve ben uyuşmuş bir halde telefonu açtım.Ev telefonumdan sesimin iyi gitmediğini varsa başka bir numaradan aramak istediklerini söyledi.Cep numaramı verdim ve kapattım.Sonra cep telefonumun şarjı olmadığını görüp titremeye başladım.O telaşla şarj aletinin kordonunu dolaştırdım ve kısacık bir kablo kaldı geriye.Yani telefon görüşmesi boyunca ayakta,duvara yapışık bekledim.O dönemde kedim Karamel'in kızgınlık döneminde olduğunu da söylemem gerekir.O bir yandan ağlarken,kablo dolaşmışken,kalbim ağzımdan fırlamak üzereyken telefon çaldı.Karamel'i hemen yatak odamıza kapatıp telefonu açtım.
Alo dedikten sonra acı içinde farketttim ki sesim bana geri geliyor.Ve ben bunu söylersem Okan Bayülgen telefonu kapatır diye düşündüm ve söyleyemedim.Hele de beynimin içinde gerçek izleyicim beni aramaz,aramaz,aramaz,aramaz şeklinde yankılanırken!
Sonrasını biliyorsunuz.
Konuşamayan,söyleneni tekrar söyleyen ve tepkilere geç cevap veren bir Sergül.

Yani demem o ki Okan Bayülgen ben videodaki gibi tutuk,algısı düşük bir insan değilim.O an ki şartlar böyleydi.
Muhtemelen siz beni unuttunuz.Benim sizden istediğim şu bu kötü anımı telafi etme şansı istiyorum.Mart ayı Türkiye ziyaretimde programınız için davetiye istemiş,gerekli kişiden mailime cevap alamamıştım.
Umarım bu sefer size ulaşabilirim.

Sevgi ve saygılarımla

Sergül Kato

32 yorum:

  1. Sanırım ulaşabilirsin aslında...

    Yada bir şekilde ulaştırıla bilirsin!

    YanıtlaSil
  2. Heyecanın belli olsa da hiç algın düşük gibi duyulmuyor bence çok da tatlı konuşmuşsun gülümseyerek dinledim :) Yer yer kahkaha da attığımı söyleyebilirim, çok hoştu :)) Umarım blogundan yaptığın bu çağrı duyulur da programa katılma şansını bulursun :)

    YanıtlaSil
  3. disco kralının face sayfası ve sitesi var canım oradan yazabilirsin..birde program ekibinin twitter hesabı..daha kolay olur belki..

    YanıtlaSil
  4. gurur duydum izlerken. okan bayülgenin bir arayana bu kadar iyi davrandığını, sözünü kesmediğini, aksine teşekkür ve takdir ettiğini de ilk kez gördüm. neden bilmiyorum içimi gururla doldurdun. nasıl aklı başında, nasıl tatlı bi insansın. bloğuna bayılıyorum daha önce de söylemiştim. hiç tanımadığım, şurada yazdıklarından başka hakkında hiçbirşey bilmediğim bi insansın ama tavrına, duruşuna, sadeliğine bayılıyorum. hep çok mutlu ol sergül.

    YanıtlaSil
  5. bu postunu okurken aklıma okan bayülgen'in mavi lensli fotoğrafları geldi:) :) :) neyse o kadar işte:)lensler komikti:)

    YanıtlaSil
  6. twitter hesabını dene.. asistanı vs diil kendisi okuyor ve yazıyor.. :) görecektir mutlaka..

    YanıtlaSil
  7. Daha önce izlemiş müthiş sevinmiştim,şimdi tekrar izledim:))

    Yokk öyle düşünme Okan Bayülgen eğer görüşmeyi devam ettirmek istemeseydi emin ol gönderirdi...
    Evet ses çok temiz ama kıtalar arası görüşülüyor kolay mı?Ses'in eko yapması mümkün...

    Okan'ın her ne kadar narsist,ukala,ben bilirim tavırları olsa da düşünceleri ve fikirleri yol göstermiş çoğu zaman beğenimi kazanmıştır.
    Böyle olmasında Galatasaray Lisesinden mezun olmasının büyük katkısı vardır.

    YanıtlaSil
  8. ben ilettim kendisine ulaştıysa:))ayrıca çok eğlenceli bir konuşma olmuş:)))

    YanıtlaSil
  9. sergul, neden boyle yazdigini anlamadim kesinlikle cok guzel bir sohbet olmus...biz ne sacma konusan insanlar gorduk tv'lerde. okan bayulgende zaten belirtmis, bocek olayi gibi olmasin, fake olmasin bu baglanti diye. okan bile inanamamis yani :)bence cok guzel kesinlikle tutuk cikmamis,algisi dusuk gibi olmamis. bence sen heyecanli oldugun icin oyle hissetmissin :) ama pecete olayina koptum gercekten cok haklisin, bize ozgu birsey bu :))) bende cok yapiyorum! opuldun :)

    YanıtlaSil
  10. bencede çok hoş bi konuşma olmuş canım zaten sen kapyıncada ilk vümleler bu yönde ve olumlu ...benim takıldığım tek nokta sen değil de Okan bey'in biizm ülkemizde blog olayının olmayışını düşünmesi oysaki ne güzel bloglarımız var ..neyse bencede ulaşabilir yada ulaştırılabilirsin devam et .....ayrıca tebrik ederim sanki çok iyi tanıdığım bi arkadaşım bi akrabamı duymuş gibi oldum gurur duydum ne hoş dimi ço kgarip bi duygu işte blog yazmanın güzelliği blog arkadaşlığının güzelliği:)sevgiyle kal canımmm :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Sergül,

    Kendine haksızlık etme, tamam öncesini anlattığın için söylüyorum beklentinin, hayat ettiğinin ve potensiyelinin altında bir diyalog olmuş olabilir senin açından! bu taraftan bakınıca harikaydın, çok iyi ifade ettin kendini..

    Uzaklara sevgilerimizle:)

    YanıtlaSil
  12. ÇOK TATLISIN YA :)çok sevdim

    YanıtlaSil
  13. Eveeett :) Ben bunu hatırlıyorum ve girip Facebook'tan baktığımı hatırlıyorumm :)
    Bütün yorum yapanlara sonsuz kez katılıyorum, bence de kendinize asla haksızlık etmeyin :)

    YanıtlaSil
  14. bence gayet güzel bi konuşma olmuş =))
    dert etmemelisin :)

    YanıtlaSil
  15. Kendine haksızlık etme canım, doğal oalrak heyecanlısın konuşurken ve bunu da açıkça söylemişsin zaten ama ikinci defada da gülümseyerek dinledim bu 10 dakikayı, gayet doğal, yapmacıksız bir konuşma olmuş. Ve Okan Bayülgen de seninle konuşmaktan son derece mutlu görünüyor =) Ama madem ki davetiye istiyorsun, twitterda herkesi haberdar edersin bir gün, yaparız bir #okansergülükonuket bence istediğimiz olur =D

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Sergül merhaba, seni Sercan Savran aracılığı ile gıyabında tanıyorum. Blogunu çok beğendim. Artık bir takipçin daha var. Ben de blog dünyasına yeni girdim. Yazını okudum, videoyu izledim. Knedine çok acımasız davrandığını düşünüyorum. Heyecanını kendi yaşadığın derecede dışarıya yansıtmamışsın. En azından benim olduğum yerden öyle görünüyor ki, diğer yorumcu arkadaşların da böyle düşündüğünü okudum. Ses tonun çok güzel, enerjik, ifaden de çok sempatikti. İzlerken beni de gülümsettin. Ben de yorumlarda belirtilen adreslerden Okan'a ulaşabileceğini düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda ulaşabilirsin. Paylaşım için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Ben senden ve bloğundan bu program sayesinde haberdar oldum. Bloğum var deyince hemen arayıp buldum ve bloğunu takip etmeye başladım :)
    Dinlediğimde tutuk ya da algısı düşük izlenimi de kesinlikle almadım.
    Bence gayet düzgün ve sıcakkanlı konuşmuşsun. Haksızlık etme kendine.

    YanıtlaSil
  18. Okan Bayüngen'in kendi sitesinden bu konunun linkini attıp. Umarım okur. ^^

    YanıtlaSil
  19. bence çok iyi konuşmuşsun güzelim. hiç de anlattığın gibi aksiliklerle dolu gelmiyodu sesin. bi de okan sanki senin "harkulade"yi çok sevdiğini bilir gibi ne kadar çok kullanmış. heralde her kullanışında bi iç geçirdin sen orda tel başında :))

    YanıtlaSil
  20. hayatin @ hali
    yani bir kac yol denedim bakalim olacak mi?

    Aphraell
    Cok tesekkur ederim iste bir benim icime sinmiyor :(Programa katilmak gibi bir niyetim yok sadece konusmak isterim bir kere daha

    Gul/inn
    Bu yazimin linklerini yolladim oralara bakalim geri donecekler mi?

    Takhisis
    Sen bana boyle yaziyorsun ya icimdeki mutlulugu ve utangacligi anlatamam.Sevgiler karsilikli ben de videolarini izlerken ayni samimiyeti aliyorum.Bir gun tanisiriz neden olmasin?Sen de cok mutlu ol tesekkur ederim

    SED
    Yaaa hatirlayamadim.Ne zamandi bu lens isi?

    caterpillar
    bu yazinin linkini yolladim umarim gorur

    icimden geldigi gibi
    Cok tesekkur ederim.
    ah iste o eko yakti beni anlayamadim hicbir sey :(
    evet Galasaray lisesinin katkisi buyuk bence de

    caterpillar
    cok tesekkur ederim ulasir insallah

    Kiz kiza toplandik
    Icime sinmiyor yani baska bir turlu konusmus olmak isterdim :( en azindan kendi sesimi duymasaydim.
    Ben de opuyorum sevgilerimle ;)

    Gamzeli Anne
    Bu program gecen sene kasimda olmustu o gunden sonra belki sevmeye basladigi bloglar olmustur.
    cok tesekkur ederim.

    dekorapsuwasyon
    Merhaba,
    Yani oncesi ile birlestirince anlasiliyor sanirim :)
    Cok tesekkur ederim
    UZaklardan sevgilerimle

    moda_kesh
    cok tesekkur ederim

    Seda
    :)
    cok tesekkur ederim bir icime sinse iste :(

    aysun
    cok tesekkur ederim.Iste dert ediyorum yalan yok :s

    Asli
    Canim ya cok heyecanliydim :)cok tesekkur ederim.:)yazinin linkini yollasak yeter ya :) okusun ulassin bana yeter
    tesekkur ederim ;)

    Fusun
    Merhaba hosgeldiniz.Sercan benim canimdir ;) Blog dunyasina da hosgeldiniz.Acimasiz davrandigimi dusunmuyorum ama daha iyisi olabilirdi diye dusunuyorum.Cok tesekkur ederim en azindan gulumsetebildim herkesi.Ben cok tesekkur ederim sevgilerimle

    Erihu
    Yaa haberim yoktu bak bundan :) iyi olmus bak sevindim.Ee cok tesekkur ederim o zaman ;)

    rocker_tr
    tesekkur ederim ben de yolladim umarim ulasir ;)

    YanıtlaSil
  21. bence çok tatlı olmuş sergül..
    ilk yazını okuduğum eyvah!dedim bu kadar beğeniye bu sorun, olacak şey miydi ya Rab?
    ama izledim hiçte dediğin gibi tutuk ,algısı düşük falan da değil yani abartıyorsun herşey olabildiğince yolunda gitmiş bundan iyisi olabilirmiydi?

    YanıtlaSil
  22. bence harika sergul, canini sikan hicbiseyden eser yok ki, sadece heyecanlisin ama llasen kim olmaz ki :)

    hem de okan bayulgen sana harikulade demis daha ne olsuuuun :)

    YanıtlaSil
  23. Önce yazını okuyup sonra videoyu izledim, bir felaket bekliyordum. Bence de herşey normal, gayet güzel konuşmuşsun, üstelik seni yeni takip etmeme rağmen tanıdığım birinin okanla tel. de konuştuğunu düşünüp heyecanlandım.
    gülümsedik, gülümsediler herşey harikuladeydi :)

    YanıtlaSil
  24. (= ne kadar tatlısın ve ne kadar doğalsın :)

    Hayat hikayeni dinlemiş oldum.Sadece senin olduğun bi yer ailenden uzak yaşamak çok zor olmalı.Ama eğlenceli bir dünya yaratmışsın kendine bu da çok güzel birşey bence :)

    YanıtlaSil
  25. Bir dilek tuutum, tahmini güç mü? Sergül kerdeşim umuyorum ki isteyin gerçekleşmiştir ve maruf durum hakkında iç rahatlığına kavuşmuşsundur. Okan Bayülgen kimdir? Kimlerdendir? Bu sorun değil,soru değil. Bilinç,farkındalık sahipliği ve mantık.Kişilik yapısından bir parantez açmıyorum, gerek duymuyorum. Bunlar muteber sayılmak için yeterli midir? Mutlak oranda evet. Doğrusunu söylemek gerekirse Okan Bayülgenin tercihlerini değil de bilincini bilgilerini ve düşünce yönünü benimsemiştirim hep. Okan'ın söylediği gibi; bir grubunu tenzih etmem gerekiyor olsada muhtelif bir kesimin okan'ı sadece fişlenen yönü dolayısıyla seyrettiği, düşünmeden gülerek, gülmek için konuştuğu hatta bu sayede telefon konuğu olduğu doğrudur. En baştan onu tanıyarak, onun tarafından aslına uygun olmayan bir tanışmadan ötürü rahatsızlık hissediyorsan kendinde, bu onu ne kadar önemsediğini gösteriyor oluşunun yanında okan tarafından benimsenip onun duruşuna ne kadar uygun mertebede bir kişi olduğuu da gösterir.Doğru olan bir şey daha var ki Okanı onun gözüyle görüp değerlendiren şu fan denilen, hayran denilen kalıplaşmış ve hoşgörmediğim yapısından ziyade Okan Bayülgenin görüşlerini paylaşan dahası benimseyen bir bireyim ki sende onu bahsettiğin gibi satır aralarında gerekse bütün programlarıyla saire paylaşımlarına tanık olan birisisin ki bu diğer o arayan gerçek dışı izleyici ile aynı kaşullara sahip olmak büyük adilsizlik olarak düşünüyorum. Eğer isteğimi sen gerçekleştirebildiysen bundan onur duyarım. Bayan Sergül'e Sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. yaş 25 olmuş ama akıl buluğ olamamışsın yazdıklarından bunu anlıyorum, hangi kız okan bayülgen gibi birine aşık olabilir ki ! sanırım senin aşk dediğin aslında şöhret duygusu ( kadınlar zaten aşık olmazlar, erkeklere özgü bir duygudur ) , "şöhretli bir insan seversem, bende şöhretli olurum" düşüncesi var sende.

    YanıtlaSil
  27. Adsiz
    Komik ve yersiz teshislerini yazarken keske adini/kimligini de yazabilme cesaretini gosterebilseydin.
    Sohret olma gibi bir derdim yok ama sen boyle bir yorum biraktigina gore olmali.
    Sohretli bir insani sevmek bana ozgu bir durum degil sadece.
    Yaziyi da tamamen yanlis anlamissin.Ama seni yargilayamam herkes kendi gibi bilir karsisindakini!
    Ask acisi cektigin belli.Iyilesirsin umarim ama once dusuncelerini iyilestir.Aski sadece erkeklere mal etmen ayri bir sacmalik

    YanıtlaSil
  28. beyler özet geçecek biri yokmu bayanlar da olabilir hatta ilk tercihtir

    YanıtlaSil
  29. bu yazıyı şimdi okudum ....
    elimde kağıt ve kalemle seyrettiğim için okan bayülgen 'i.blog un adı çok ilgimi çekmişti ve not almıştım.
    ertesi gün hemen baktım , bakış o bakış :)
    o günden beri seni takip ediyorum ....
    iyi ki aramışsın :)))))))))

    YanıtlaSil
  30. Aynen çok tatlı konuşan birisin bende yeni gördüm birşey araştırıyordun sen çıktın karşıma

    YanıtlaSil
  31. Ben yeni yol arkadasin su an okani izlerken bu videonu izlemek aklima geldi gecen gun bakamamistim sesini duydugumda daha cok sevdim seni isik sacan insana enerji veren bi sesin var hayat enerjini lutfen kaybetme tek dilegim sana sonsuz sabir izmirdeymissin bi kapin var burada da unutma bunu senin gibi insanlar gerek bu hayata

    YanıtlaSil
  32. Ben yeni yol arkadasin su an okani izlerken bu videonu izlemek aklima geldi gecen gun bakamamistim sesini duydugumda daha cok sevdim seni isik sacan insana enerji veren bi sesin var hayat enerjini lutfen kaybetme tek dilegim sana sonsuz sabir izmirdeymissin bi kapin var burada da unutma bunu senin gibi insanlar gerek bu hayata

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül