18 Eylül 2008 Perşembe

Tayfun Geliyor,Sermoon Gidiyor




3 gece 4 gün süren özlem giderme tatilimiz bitti :( Sermoon`um şu sıra Shinkansen'de geri dönmekte.Bana yine hasret ,bana yine özlem var devamını unuttum sözlerin :)


Çok eğlendik.Damlataş mağarasına benzeyen bir mağaraya gittik.O da bahseder sanırım.Benim doğumgünümü geçte olsa kutladık.Eli kolu hediye dolu geldi canım ablam.Eniştem matrak hediyeler almış bana bir sonraki sefere fotolarla gelecek :)

Bugün tayfun geliyor hava çok kapalı ve yağmurlu.Ve çok şiddetli rüzgar var.Korkuyorum benim ilk tayfunum :(.Depremlere bir derece alıştım da bu hava korkuttu beni .


Şimdilik bu kadar ayrıntılar daha sonra.


ü,ğ,ö,ç,ş,ı 'ım geri geldi yaşasın capon balığım :)


fotoğraf serrose'ye ait :)

4 yorum:

  1. Hadi bakalım canım.aman dikkat tafuna. Resimleri bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. fırtınalı havaları severim ama bu kadarını değil tabi:))Resimleri merak ettim, umarım tayfun sana unutturmaz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Serrose Allah kavuştursun yine en kısa zamanda canım. Tayfundan da korkma. Bırak o senden korksun. :)

    YanıtlaSil
  4. Dikkatli ol Serrose, kimbilir nasıl önlemler almışlardır gerçi

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül