30 Eylül 2008 Salı

Buruk Bayram

Ne cok soz var dilimin ucunda ama yazamiyorum.
Soylersem once kendim sonra ailem uzulecek hasreti kabullenmek kolay ama okumak ,birbirimizin duygularini bilmek daha cok uzuyor sanki.(mutsuzum,oldum ,bittim gibi bir mana algilamayin bayram dolayisi ile biraz daha hassasim sanirim)

Bu 3. bayramim ailemden uzakta hala buruk ama biraz alismis gibiyim.Ve ilk defa burada ablamla bir bayram yasayacagiz.

Herkese ev baklavasi tadinda bayramlar diliyorum.Gurbetteyseniz biz gibi oyalanacak birseyler bulun yok eger yanibasindaysa sevdikleriniz ictenlikle sarilin ,opun kiymetini bilin.

Iyi bayramlar herkese .........

13 yorum:

  1. sözcükler dile gelince daha acıtıyor insanı değil mi, ama sevdiğinin yanındasın , ablan yanında. Nice mutlu bayramlara

    YanıtlaSil
  2. Desene Serrose, kader ortaklığı yapıyoruz :( Annemlerle nasıl konuşacağımı düşünüyorum bende. Herşeye rağmen mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  3. ikiye söyle demiş bir
    öyle yalnızım ki


    sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. merhaba canımcım..teselli olur mu bilmem ama aynı ülkede olup bayramda annenin-babanın elinini öpememekte var..alışılıyo şekercim..herşeye olduğu gibi buna da alışılıyo..İyi bayramlar..(bu arada annenlerdeydik akşam üstü..hepsi oldukça iyi)

    YanıtlaSil
  5. Lale ablacim :)

    evet tam da iste butdu anlatmak istedigim sozcuklerin gucu
    nice mutlu bayramlara hepbirlikte insallah

    YanıtlaSil
  6. Nazocum :)

    evet senin ilk bayramin daha da zor gelecektir :(
    sana da mutlu bayramlar canim

    YanıtlaSil
  7. Atesin sesi :)

    bana diyecek soz birakmamissin
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. Aydan Ablam :)))

    Nice bayramlara canim>evet bir de o var ayni ulkede olmak ve gorusememek uff gurbetligin mesafesi olmuyor bee gurbet 2 metre arasida gurbet :(
    bizimkilerden haber almak iyi geldi sagolasin :)

    YanıtlaSil
  9. canim benim seninde bana hep dedigin gibi hayatta tesadufler yok herseyin bir nedeni var.belkide seninde nedenin benim su anda burada yasiyor olmama bagli..iyiki varsin
    bayramlar buruk gecior fakat senin benimle ayni ulkede olman hergunumu matsuri kivaminda seker tadiyor yapiyor.varsin bayramlar buruk gecsin ..
    optum seni

    YanıtlaSil
  10. Bayramlarda daha çok hissediliyor gurbet. Türkiye içinde de gurbet yaşayabiliyorsun bazen. Sen gönlünü ferah tut. Mutlu Bayramlar.

    YanıtlaSil
  11. Canim Serrose'um biz yanindayiz ya :( Oyle deme ama bak uzulurum, bu da benim ilk bayramim evlednikten sonra ailemle birlikte gecirdigim...
    Ne olur uzulme, bak butun dunya senin yaninda :))
    Mutlu Bayramlar Serrose'um :))

    YanıtlaSil
  12. Uyyy...ne diyecegimi bilemedim...burada ben de ayni seyi hissediyorum...

    YanıtlaSil
  13. Bayram mesajınıza yetişemedim.
    Bayramdan sonraki tüm günleriniz. Arzuladığınız bayram tadında geçsin.

    (((Etiketler herşeyi anlatmış.)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül